قوانین جدید لیگ قهرمانان آسیا معین شد

به گزارش مجله پارمیسفان، کنفدراسیون فوتبال آسیا به بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم های حاضر در لیگ قهرمانان هشدار داده قوانین جدید این مسابقات را رعایت نمایند

قوانین جدید لیگ قهرمانان آسیا معین شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب امروز رسما شروع می گردد و کنفدراسیون فوتبال آسیا با قوانین سختگیرانه خود کوشش نموده سلامت بازیکنان و کادر فنی تیم ها را حفظ کند. پروتکل های بهداشتی AFC به توضیح زیر است:

به غیر از سرمربیان تیم ها، ضروری است تمام اعضای نیمکت نشین و بازیکنان ذخیره در تمام جریان مسابقه و قبل و بعد از آن ماسک بزنند.

در همه مراحل باید رعایت فاصله یک و نیم متر اجرا گردد و این مورد اجبار و مورد تاکید AFC است.

آی دی کارت همیشه باید همراه و روی سینه اعضای تیم ها باشد و افراد متفرقه اجازه همراهی تیم ها و حضور در اطراف زمین و استادیوم را ندارند.

پس از ورود تیم ها به زمین مسابقه، بازیکنان اصلی هر دو تیم باید رو در روی هم بایستند و به مدت 30 ثانیه یکدیگر را تشویق نمایند؛ ضمن اینکه دست دادن آن ها به یکدیگر نیز ممنوع است.

شادی پس از گل بازیکنان ایرادی ندارد، اما بازیکنان برای شادی گل اجازه ندارند به سمت نیمکت ها و مربیان بروند.

تعویض لباس بازیکنان پس از خاتمه مسابقه ممنوع است.

پس از اتمام مسابقه، تمام اعضای تیم ها باید سریعا به رختکن بروند و پس از آن بلافاصله استادیوم را ترک نمایند تا تداخلی در زمان خروج آن ها و ورود تیم بعدی به استادیوم صورت نگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1607

به "قوانین جدید لیگ قهرمانان آسیا معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین جدید لیگ قهرمانان آسیا معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید