فرکی: می توانستیم بیش از یک گل به سایپا بزنیم، برای ما اهمیت دارد که گل نخوریم

به گزارش مجله پارمیسفان، حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان تأکید کرد، تیمش فرصت و شانس زدن بیش از یک گل به تیم سایپا را داشته است.

فرکی: می توانستیم بیش از یک گل به سایپا بزنیم، برای ما اهمیت دارد که گل نخوریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، حسین فرکی در سرانجام دیدار تیمش مقابل سایپا در جمع خبرنگاران گفت: مسابقه سخت و دشواری بود. این شرایط هم برای ما و هم برای سایپا بود. هر دو تیم احتیاج به پیروزی داشتند و می دانستیم سایپا تیم پرانگیزه ای است، هر چند آنها در شش بازی آخر چهار شکست و دو تساوی داشتند، اما دو تساوی ارزشمند مقابل سپاهان و شهر خودرو به دست آورده بودند. آنها امید داشتند با پیروزی در این بازی سه امتیاز را برای خود نمایند و این انگیزه در تیم ما هم بود.

وی اضافه کرد: سعی داشتیم جریان بازی را از ابتدا به سود خودمان داشته باشیم. از تیم سایپا هم شناخت داشتیم و می دانستیم آنها با مربی جوان و باانگیزه ای چون ابراهیم صادقی دنبال چه چیزی هستند. آنها را خوب بررسی نموده بودیم و اگر بچه ها دقت نموده بودند شاید می توانست تفاضل گل ما بهتر از این باشد. در نیمه اول که پیروزی با ما بود و در نیمه دوم می توانست شرایط برای ما بهتر باشد. سایپا چاره ای جز جبران گل نداشت و ما می توانستیم از این فرصت استفاده کنیم. البته می دانستیم که خط حمله سایپا خطرناک است که در این شرایط خط دفاعی و دروازه بان ما وظایف خود را به خوبی انجام دادند. خوشبختانه آن گل هایی که در بازی های قبل خورده بودیم، در دیدارهای اخیر تکرار نشده است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: برای ما اهمیت دارد که گل نخوریم و خط دفاعی ما باید این اعتمادبه نفس را کسب کند. باید این نگاه که تیم پیکان گل های زیادی می خورد، تغییر کند و این به مرور تغییر خواهد نمود. آمادگی تیم ما خوب است و باید شرایط بهتری را در جدول پیدا کنیم و خودمان را بالاتر بیاوریم و با این سه امتیاز شرایط بهتر شد که به استقبال هفته یازدهم برویم و 30 آبان ماه با تیم پارس جنوبی بازی داشته باشیم. البته لیگ بابت بازی تیم ملی تعطیل است که همین جا هم برای تیم ملی در بازی مقابل عراق آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.

فرکی درباره مسائل داوری و اعتراض ابراهیم صادقی که معتقد بود پنالتی تیم سایپا گرفته نشده است، گفت: فکر نمی کنم داوری مسئله ای داشته باشد و شاید منظور صادقی دقیقه 50 مسابقه بوده باشد که داور مسابقه به آن صحنه نزدیک بود. فکر نمی کنم خوب باشد که درباره داوری چه به ضرر ما باشد و چه به سود ما، صحبت کنیم. به هرحال این را باید به کارشناسان داوری بسپاریم و به نظرم آقای اکبریان هم در آن صحنه نزدیک و مسلط بود. حالا اینکه نظر آقای صادقی چیز دیگری بوده، برای من هم قابل احترام است. او مربی جوانی است و تیم خوبی هم درست نموده که باید به صادقی تبریک بگویم. با این حال من نظری درباره مسائل داوری ندارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 617

به "فرکی: می توانستیم بیش از یک گل به سایپا بزنیم، برای ما اهمیت دارد که گل نخوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرکی: می توانستیم بیش از یک گل به سایپا بزنیم، برای ما اهمیت دارد که گل نخوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید