فرستادگان سازمان ملل و آمریکا دست خالی به مسقط آمده بودند

به گزارش مجله پارمیسفان، عضو هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از شکست سفر فرستادگان سازمان ملل متحد و آمریکا در امور یمن، به مسقط پایتخت عمان اطلاع داد.

فرستادگان سازمان ملل و آمریکا دست خالی به مسقط آمده بودند

با تور عمان ارزان قیمت از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران، عبدالملک العجری عضو هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن گفت که سفر فرستادگان سازمان ملل و آمریکا در امور یمن به مسقط در کوشش برای توقف جنگ یمن و ازسرگیری مذاکرات سیاسی مغلوب شد.

العجری در حساب توئیتری خود نوشت: در رسانه ها گفته می گردد که فرستادگان آمریکا و سازمان ملل از مسقط دست خالی برگشتند اما صحیح تر آن است که آن ها دست خالی آمده بودند.

همچنین محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از مخالفت با پیشنهاد توقف نبرد تنها در مارب خبر داده بود.

وی در حساب توئیتری خود نوشته بود: آن ها از نبرد جزئی در مارب سخن می گویند حال آنکه یمن تحت محاصره را رها نموده اند، این تفکیک کردن ها مسئله ای را حل نمی نماید و صلحی را محقق نمی نماید بلکه مدت زمان جنگ را طولانی تر می نماید.

مارتین گریفیتس فرستاده سازمان ملل در امور یمن و تیم لیندرکینگ فرستاده آمریکا در یمن در سفری به مسقط با مقامات عمان ملاقات نموده و با آن ها درباره دستیابی به توافقی برای برقراری آتش بس در یمن گفت وگو کردند.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 خرداد 1400 بروزرسانی: 17 خرداد 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1659

به "فرستادگان سازمان ملل و آمریکا دست خالی به مسقط آمده بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرستادگان سازمان ملل و آمریکا دست خالی به مسقط آمده بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید