عضو هیئت رئیسه باشگاه بایرن مونیخ: هوینس به خاطر اختلاف با رومنیگه نمی خواهد بماند

به گزارش مجله پارمیسفان، یک نشریه معتبر آلمانی وجود بعضی اختلافات داخلی میان مدیران باشگاه بایرن مونیخ را دلیل تصمیم آنها برای سرانجام دادن به دوران کاری شان در آینده ای نزدیک دانسته است.

عضو هیئت رئیسه باشگاه بایرن مونیخ: هوینس به خاطر اختلاف با رومنیگه نمی خواهد بماند

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش خبرنگاران، یک روز پس از آنکه اولی هوینس خاطرنشان کرد برای دوره بعدی انتخابات ریاست باشگاه بایرن مونیخ کاندیدا نمی گردد، هیئت رئیسه این باشگاه از انتخاب اولی کان، سنگربان سابق باواریایی ها به عنوان رئیس و مدیراجرایی آنها اطلاع داد. البته کان از سال 2020 کار خود را در این پست شروع خواهد نمود.

تا پیش از این تصور می شد که تصمیم هوینس برای خودداری از کاندیداتوری در نتیجه نقدها شدید اللحنی بوده که او چندی پیش از جانب یکی از طرفداران تیم بایرن مونیخ دریافت نموده است. اکنون اما نشریه بیلد آلمان مدعی شده که کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه نقش پررنگی در تصمیم هوینس داشته و او را برای ترک باواریایی ها تحت فشار قرار داده است. البته این نشریه هم نه از جانب خود بلکه با استناد به اظهارات یک منبع در داخل باشگاه این ادعا را مطرح نموده است.

بیلد در تشریح جزئیات اختلافات رومنیگه و هوینس نوشته است که اختلافات میان این دو نفر از دو سال پیش شروع شده، زمانی که بایرن مونیخ کارلو آنچلوتی را از سرمربیگری این تیم اخراج کرد. رومنیگه معتقد بود که بایرن مونیخ باید به سراغ توماس توخل، سرمربی سابق بوروسیا دورتموند و سرمربی فعلی پاری سن ژرمن برود، اما هوینس ترجیح داد که سرمربی سابق تیم، یوپ هاینکس را برگرداند. در نهایت حرف هوینس به کرسی نشست و هاینکس برگشت و تا سرانجام فصل دوباره راهنمایی مونیخی ها را برعهده گرفت. توخل هم که گزینه رومنیگه بود به پیشنهاد پاری سن ژرمن پاسخ مثبت داد.

نشریه بیل به نقل از ادموند اشتویبر، یکی از اعضای هیئت رئیسه باشگاه بایرن مونیخ می نویسد: بله اختلافاتی میان هوینس و رومنیگه وجود داشت. البته هوینس دلایل دیگری هم داشت. او می خواهد زمان بیشتری را به وقت گذراندن در کنار نوه هایش و در کل خانواده اش اختصاص دهد، اما با این حال او به همکاری اش با بایرن به عنوان یک مشاور ادامه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 365

به "عضو هیئت رئیسه باشگاه بایرن مونیخ: هوینس به خاطر اختلاف با رومنیگه نمی خواهد بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو هیئت رئیسه باشگاه بایرن مونیخ: هوینس به خاطر اختلاف با رومنیگه نمی خواهد بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید