طوفان موجب هرج و مرج گسترده در سراسر شهر تورنتو شد

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران: وقوع طوفان شدید و جاری شدن سیل در شهر تورنتو موجب قطع برق بیش از 300 هزار نفر در بزرگترین شهر کانادا شد و سیستم متروی این شهر را نیز از کار انداخت.

طوفان موجب هرج و مرج گسترده در سراسر شهر تورنتو شد

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، طوفان سهمگین در شهر تورنتو که همراه با جاری شدن سیل بوده موجب هرج و مرج زیاد در این شهر شده و بیش از 300 هزار نفر را با قطع برق روبرو نموده است.

بر اساس این گزارش طوفان و سیل در شهر تورنتو همچنین سیستم مترو را مختل نموده و بیش از 1400 مسافر را در یک قطار سرگردان کرد.

سازمان محیط زیست کانادا نیز بیان کرد، ارتفاع آب در بعضی از مناطق این شهر به بیش از 10 سانتی متر رسیده است که علت اصلی آن بارش شدید باران در عصر روز دوشنبه بوده است.

پلیس و ماموران آتش نشانی تورنتو با استفاده از قایق های کوچک به یاری کسانی رفتند که بین امواج این سیل گرفتار شده بودند.

یک قطار شهری تورنتو با 1400 مسافر نیز از حرکت بازایستاده و پلیس و ماموران آتش نشانی با استفاده از قایق های کوچک به یاری مسافران سرگردان این قطار رفتند. عملیات امداد و نجات این مسافران بیش از 7 ساعت به طول انجامیده است.

مقام های امدادی شهر تورنتو نیز بیان کردند، 5 یا 6 نفر که در جریان این حادثه زخمی شده بودند، به صورت سرپایی مداوا شدند و هیچ کسی به بیمارستان منتقل نشده است.

فعالیت سیستم متروی تورنتو به صورت موقت متوقف شده است. بعضی ایستگاه های متروی تورنتو را آب فراگرفته است. بخشی از سیستم مترو کار خود را مجددا از سرگرفته است ولی هنوز فعالیت بخش مهمی از سیستم مترو متوقف است.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 255

به "طوفان موجب هرج و مرج گسترده در سراسر شهر تورنتو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفان موجب هرج و مرج گسترده در سراسر شهر تورنتو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید