صبر زینبی مادران معزز شهدا بی نظیر و قابل تحسین است

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرگزاری خبرنگاران- مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران ، صبر زینبی مادران محترم شهدا در تمامی عرصه ها بی نظیر و قابل تحسین است .

صبر زینبی مادران معزز شهدا بی نظیر و قابل تحسین است

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در راستای تکریم و سپاسگزاری از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران یکشنبه ششم مهر ماه در روستای احمد کلا بند پی شهرستان بابل با مادر شکیبا شهید گرانقدر بهمن ابراهیمی ملاقات و از ایشان دلجویی و تجلیل به عمل آورد .

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از این ملاقات طی گفتگویی به سایت گفت: به رسم ادب و احترام خدمت خانواده معظم شهید بهمن ابراهیمی رسیدیم تا قدرشناسی خود را از این اسوه صبر و شکیبایی و دیگر مادران مکرم شهدا ابراز نمائیم .

مظلومی اضافه نمود: صبر زینبی مادران محترم شهدا در تمامی عرصه ها بی نظیر بوده است و این نشان دهنده صندلی رفیع، عظیمی و عظمت مادران گرانقدر شهدا است که خداوند این نعمت عظیم را به این عزیزان ارزانی داشته است .

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه تجلیل از مادران شهدا حداقل کاری است که صورت می گیرد عنوان نمود: رضایتمندی و نگاه محبت آمیز مادران و پدران شهدا دلگرمی عظیمی برای همه خدمتگزاران به نظام محسوب می شود .

وی توضیح داد: تکریم از ایثارگران و ارزش هایی که شهدا، جانبازان و آزادگان در هشت سال دفاع مقدس برای حفظ آن از همه هستی خود گذشتند نه تنها یک ضرورت، بلکه یک وظیفه همگانی است که باید در جامعه تداوم پیدا کند .

مظلومی ضمن تسلیت درگذشت پدر شهید گرانقدر بهمن ابراهیمی، مسائل عنوان شده از سوی این خانواده عظیموار و معزز را مورد آنالیز و پیگیری قرار داد .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1247

به "صبر زینبی مادران معزز شهدا بی نظیر و قابل تحسین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صبر زینبی مادران معزز شهدا بی نظیر و قابل تحسین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید