شکایت کاربران از Google Photos به علت تخریب عکس هایشان

به گزارش مجله پارمیسفان، کاربران Google Photos از تخریب تصاویر ذخیره شده خود در این قابلیت گوگل خبر دادند.

شکایت کاربران از Google Photos به علت تخریب عکس هایشان

اگر برای مدت طولانی از Google Photos استفاده می کنید، ممکن است بخواهید بعضی از عکس های قدیمی خود را آنالیز کنید. گزارش های متعددی از سوی کاربران نگران با تصاویری که به وسیله مصنوعات بصری عجیب خراب شده اند، دریافت می گردد.

به نظر می رسد این مشکل بر عکس هایی تاثیر می گذارد که چندین سال پیش در Google Photos پشتیبان گیری شده اند. با توجه به تعداد فزاینده ای از شکایات در این رشته پشتیبانی گوگل و نظرات مشابه در Reddit، چندین کاربر دریافته اند که تصاویر آپلود شده بین سال های 2002 تا حدود سال 2015 اکنون با خطوط شفاف عجیب و غریب به نظر می رسند.

یکی از کاربران در این باره اعلام نموده است: عکس های قدیمی تر در درایو من آغاز به خراب شدن نموده اند. ظاهر آنها مانند یک لکه آب با تغییر رنگ گسترده و از دست دادن اطلاعات است. آیا راهی برای برگرداندن این موضوع وجود دارد؟

خوشبختانه، این مشکل ممکن است دائمی نباشد، زیرا به نظر می رسد فقط نسخه های ویرایش شده عکس ها تحت تاثیر قرار می گیرند. با انتخاب گزینه دانلود اصلی تصویری تمیز و بدون خرابی ارائه می گردد. به نظر می رسد که مصنوعات ناخواسته هنگام وارد شدن به حالت ویرایش در یک عکس آسیب دیده ناپدید می شوند.

کاربر دیگری اشاره می نماید که تصاویر بارگیری شده به وسیله Google Takeout با نسخه اصلی تمیز و بعلاوه ویرایش خراب وارد می شوند، حتی اگر آن ها ادعا نمایند که عکس را ویرایش ننموده اند. این نشان می دهد که مشکل مربوط به این است که Google به طور اتوماتیک تصاویر قدیمی تر را پردازش می نماید، به گونه ای که یک نسخه ویرایش شده با مصنوعات بصری ناخواسته فراوری می نماید، در حالی که نسخه اصلی را دست نخورده باقی می گذارد.

حتی اگر در حال حاضر با هیچ مسئله ای روبرو نیستید، ایده خوبی است که یک کپی از عکس های خود را دانلود کنید، زیرا هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است مشکل جدی تری در آینده ایجاد گردد. این امر مخصوصا برای کاربرانی که گالری عکس چندین ساله دارند صادق است.

با توجه به همان رشته پشتیبانی، به نظر می رسد که این مشکل به آرامی آغاز به اصلاح می نماید و نشان می دهد که یک اصلاح در حال حاضر از انتهای Google ارائه شده است. بنابراین، پیشنهاد می کنیم این مشکل را در مرکز راهنمای Google Photos مطرح کنید.

بیشتر بخوانید

منبع:forbes

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1401 بروزرسانی: 6 مهر 1401 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2171

به "شکایت کاربران از Google Photos به علت تخریب عکس هایشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت کاربران از Google Photos به علت تخریب عکس هایشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید