شعبانی: تعطیلی کشتی به سود نیست، لیگ تنها منبع درآمد کشتی گیران است

به گزارش مجله پارمیسفان، آزادکار ایران در رقابت های جهانی 2019 گفت: تعطیلی شرایطی که کرونا به وجود آورده اصلاً به سود کشتی نیست.

شعبانی: تعطیلی کشتی به سود نیست، لیگ تنها منبع درآمد کشتی گیران است

به گزارش ، علی شعبانی در رابطه با اهمیت برگزاری لیگ برای کشتی گیران گفت: از نظر فنی عدم برگزاری لیگ ضربه بزرگی به کشتی می زند. اگر چند ماه دیگر هم مسابقات را آغاز کنیم، حدود یک سال بین رقابت ها فاصله می افتد که اصلا منطقی نیست. این فاصله یک ساله حتی کار را برای بازگشت کشتی گیران قدر هم سخت می نماید. کشتی گیر باید دائما در تمرین و مسابقه باشد، اما تعطیلی شرایطی که کرونا به وجود آورده، به سود کشتی نیست.

وی توضیح داد: البته کادر فنی تیم ملی و فدراسیون به ما برنامه تمرینی دادند، اما کشتی دریافت روی تشک متفاوت است.

دارنده مدال برنز رقابت های زیر 23 سال دنیا با بیان اینکه تنها منبع درآمد کشتی گیران از لیگ است گفت: اگر لیگ هم برگزار نگردد، یعنی ما هیچ درآمدی نداریم و کشتی گیران باید در این فاصله دو ساله از جیب بخورند که اصلا شدنی نیست. امیدوارم با تدابیر فدراسیون هر چه زودتر لیگ آغاز گردد و کشتی گیران هم بهره آن را ببرند.

شعبانی اعلام نمود: ان شاالله که کوشش های آقای دبیر و دیگر مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ جواب دهد و هر چه زودتر شاهد برگزاری لیگ با رعایت پروتکل های بهداشتی باشیم. بازهم تاکید می کنم تنها درآمد ما از همین راه است و اگر لیگ تعطیل گردد، هیچ درآمدی نداریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1183

به "شعبانی: تعطیلی کشتی به سود نیست، لیگ تنها منبع درآمد کشتی گیران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعبانی: تعطیلی کشتی به سود نیست، لیگ تنها منبع درآمد کشتی گیران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید