شروط انصارالله یمن برای شروع مذاکرات تازه

به گزارش مجله پارمیسفان، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن بر لزوم سرانجام تجاوزات سعودی- آمریکایی و محاصره یمن به منظور ورود به رایزنی های جدید تاکید نمود.

شروط انصارالله یمن برای شروع مذاکرات تازه

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از سایت شبکه لبنانی المنار، علی القحوم، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت، هرگونه فراخوان برای شروع رایزنی های جدید مستلزم توقف کلی تجاوزات و محاصره است. امروز معادله تغییر نموده و نمی توان دست بسته مقابل جنایات دشمن ایستاد.

وی اضافه کرد: دشمن در کوشش برای تشدید اوضاع است و ما نمی توانیم سلطه آمریکا، عربستان و امارات را بپذیریم. دشمن باید بداند که حاکمیت و کرامت ما بالاتر از هرچیزی است.دشمن به دنبال برانگیختن فتنه های طایفه ای و منطقه ای و نیز در دست دریافت اماکن استراتژیک کشور است.

این مقام وابسته به جنبش انصارالله یمن خاطر نشان کرد، سازمان ملل برای فشار بر کشورهای متجاوز جهت پایبندی به توافق سوئد به رغم ادامه سرسختی دشمن در مواضع خود تاکنون گامی برنداشته است.

القحوم تاکید نمود: ما به سازمان ملل و جامعه دنیای که منافع و سیاست بر آن حکمفرما است و نیز نهادهای بشردوستانه که اکثر آنها شعار انسانیت را بدون عمل به آن سر می دهند متکی نیستیم. ما به دنیا اثبات کردیم که خواستار صلح هستیم اما در صورت ادامه تجاوزات هیچ گزینه ای جز دفاع از کرامت، آزادی و استقلالمان پیش روی ما نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 669

به "شروط انصارالله یمن برای شروع مذاکرات تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروط انصارالله یمن برای شروع مذاکرات تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید