سبک ترین ساعت ورزشی GPS دار با 100 ساعت عمر باتری

به گزارش مجله پارمیسفان، سازنده فنلاندی ساعت های هوشمند Suunto نسخه نو ساعت Suunto 5 را با نام Suunto 5 Peak معرفی نموده است. ظاهر ساعت هوشمند نو با مدل قبلی بسیار فرق دارد. Suunto 5 Peak از مدل قبلی خود نازک تر و سبک تر است.

سبک ترین ساعت ورزشی GPS دار با 100 ساعت عمر باتری

به گزارش خبرنگاران، سونتو 5 پیک، سبک ترین ساعت ورزشی GPS دار است که تنها 39 گرم وزن دارد. برای دستیابی به این کاهش 41 درصدی وزن، این شرکت به جای شیشه معدنی ارائه شده در سونتو 5، به پوشش بدنه پلاستیکی روی آورده است. این ساعت بعلاوه با ضخامت 12.9 میلی متری بسیار باریک است. سونتو 5 پیک دارای صفحه نمایش 1.1 اینچی با وضوح 218 در 218 پیکسل می باشد. بعلاوه با استفاده از نقشه های سه بعدی (3D) و گرمایی (heat maps)، کاربران به راحتی می توانند راستا ها را در زمان کوتاه تری پیدا نمایند.

Suunto 5 Peak دارای 80 حالت ورزشی و ویژگی هایی مانند گام شمار، شمارنده ضربان قلب در حالت استراحت و فعالیت، شمارنده کالری، ریکاوری، کیفیت خواب و مدت زمان می باشد. عمر باتری ارائه شده در Suunto 5 Peak در حالت های مختلف فرق دارد. این دستگاه با یک بار شارژ در حالت Time mode می تواند تا 10 روز دوام بیاورد ساعت هوشمند سونتو، در حالت ورزشی دارای سه مد می باشد که عبارتند از: Performance، Endurance و Tour. حالت Performance بیست ساعت استفاده مداوم را ارائه می دهد. حالت Endurance، چهل ساعت زمان استفاده را در اختیار شما قرار می دهد و حالت Tour صد ساعت امکان استفاده مداوم از GPS را ارائه می دهد.

با استفاده از این ساعت هوشمند، امکان کنترل موسیقی و اعلان های تلفن همراه را خواهید داشت. با این حال، سونتو همچنان بعضی از ویژگی های گوشی های هوشمند را به اندروید محدود می نماید، مانند ارسال پاسخ های از پیش تعریف شده به پیغام های دریافتی از ساعت هوشمند.

این ساعت هوشمند دارای شش رنگ مخلف و یک طرح خالدار است که بند آن از مواد بازیافتی ساخته شده است. Suunto Peak 5 برای پیش خرید در ایالات متحده و کانادا با قیمت 329 دلار در دسترس است و فروش رسمی آن از اول فوریه شروع می گردد. این ساعت هوشمند در بهار 2022 در سطح جهانی در دسترس خواهد بود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2014

به "سبک ترین ساعت ورزشی GPS دار با 100 ساعت عمر باتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سبک ترین ساعت ورزشی GPS دار با 100 ساعت عمر باتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید