روسیه فراوری واکسن کرونا را از شهریورماه شروع می نماید

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس و به گفته تاتیانا گلیکووا معاون نخست وزیر روسیه، آزمایش بالینی ویروس کرونا چند روزی است بر روی داوطلبان علاقمند شروع شده و طی روزهای آینده نیز ادامه می یابد.

روسیه فراوری واکسن کرونا را از شهریورماه شروع می نماید

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

در ماه می، مرکز تحقیقات ملی اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی Gamaleya روسیه از فراوری واکسن کرونا اطلاع داد و مدعی شد تزریق این واکسن هیچ گونه عوارض جانبی به دنبال ندارد. این مرکز از آزمایش پیروز واکسن یادشده بر روی حیوانات و سپس بر روی خود کارکنان این مرکز اطلاع داد.

تا به حال نتایج هیچ مطالعه مستقلی بر روی این واکسن منتشر نشده و دیگر کشورها یا مراکز تحقیقاتی خارج روسیه این پیروزیت را تأیید ننموده اند.

ارتش روسیه نیز واکسن کرونا را بر روی 50 نیروی داوطلب خود در شهر مسکو آزمایش نموده و این فرایند قرار است تا ماه جولای تکمیل گردد. در حال حاضر هفت مرکز تحقیقاتی در روسیه در کوشش برای فراوری واکسن کرونا هستند که بعضی از آنها با یکدیگر همکاری دارند و نتایج تحقیقات سه تای آنها رضایت بخش بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1079

به "روسیه فراوری واکسن کرونا را از شهریورماه شروع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه فراوری واکسن کرونا را از شهریورماه شروع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید