رشد 75 درصدی میانگین سرعت ساخت سازه ساختمان

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران: با ساخت محصولات مقاطع سازه های مدرن (HSS) برای نخستین بار در کشور، میانگین زمان ساخت ساختمان های متوسط (5 تا 7 طبقه) حداقل سه ماه کاهش می یابد.

رشد 75 درصدی میانگین سرعت ساخت سازه ساختمان

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد حریق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران در حال حاضر میانگین زمان ساخت و نصب سازه ساختمان های متوسط (5 تا 7 طبقه) در کشور به صورت سنتی حدود چهار ماه است که با استفاده از مقاطع فولادی توخالی (HSS) این زمان به حدود سه هفته کاهش می یابد.

کاهش زمان صرف شده برای ساختما نها با توجه به عدم ثبات قیمت مواد مصرفی و همچنین تغییرات زیاد قیمت زمین و ساختمان در کشور، ریسک سرمایه گذاری در ساخت و ساز را کاهش داده و هزینه های تمام شده را برای عرضه کنندگان و تقاضاکنندگان مسکن کاهش می دهد.

از سوی دیگر، استفاده از پروفیل های صنعتی توخالی به دلیل کاهش زمان ساخت مسکن، می تواند عرضه مسکن در کشور را کاهش داده و تعادل بخشی به این بازار را سرعت دهد.

در حال حاضر، استفاده از مقاطع فولادی توخالی (HSS) در کشورهای صنعتی مانند آمریکا و ژاپن نشان داده که میانگین زمان ساخت سازه بیشتر ساختمان های متوسط (5-7 طبقه) را می توان به حدود 3 هفته تقلیل داد.

در ایران نیز استفاده از این تکنولوژی شروع شده و شرکت کلوپ پس از سال ها تحقیق و پژوهش و استفاده از کارشناسان ژاپنی و آمریکایی، برای نخستین بار پیروز به ساخت مقاطع سازه های مدرن (HSS) شده است که استقبال مناسبی نیز از این سازه ها اجرا شده است.

محصولات مقاطع سازه های مدرن ساختمانی در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان ایران در غرفه کلوپ ارائه شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 902

به "رشد 75 درصدی میانگین سرعت ساخت سازه ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 75 درصدی میانگین سرعت ساخت سازه ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید