رزمایش هوایی عظیم چین در دریای چین جنوبی برای افزایش آمادگی رزمی

به گزارش مجله پارمیسفان، رسانه های چینی از برگزاری یک رزمایش هوایی با مشارکت انواع جنگنده و بمب افکن های خود برای افزایش سطح آمادگی رزمی خبر دادند.

رزمایش هوایی عظیم چین در دریای چین جنوبی برای افزایش آمادگی رزمی

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نیروی دریایی ارتش چین دوشنبه از برگزاری رزمایش بزرگ در دریای چین جنوبی با استفاده از انبوهی از سلاح و مهمات جنگی اطلاع داد.

به نوشته وبگاه گلوبال تایمز در این رزمایش جنگنده های چین اهداف دریایی را با مهمات واقعی مورد حملات سنگین اطلاع دادند و بدین وسیله توانایی حملات دقیق به اهداف دریایی را افزایش دادند.

در این رزمایش جنگنده بمب افکنهای جی اچ -7 و دهها فروند جنگنده دیگر مشارکت داشتند. تحلیلگران نظامی چین در باره رزمایش های اخیر ارتش چین گفته اند که این تحرکات نظامی نه تنها برای بازدارندگی بلکه برای پیروزی واقعی در میدان جنگ در هر زمان است.

در واکنش به حرکت تحریک آمیز اخیر ناو جنگی آمریکا ، تان کافی سخنگوی وزارت دفاع چین، نیز گفت که ارتش این کشور تمام اقدامات لازم را برای مقابله با همه تهدیدها و تحریکات انجام خواهد داد و از حاکمیت و تمامیت ارضی چین دفاع خواهد نمود.

در روزهای گذشته نظامیان ژاپنی ، آمریکایی و فرانسوی و استرالیایی در اقدامی جهت ارعاب چین رزمایشی را در خاک ژاپن و اطراف دریای چین شرقی برگزار کردند. در این رزمایش که در هوای بارانی برگزار گردید بالگردهای ترابری شینوک ظامیان کشورهای یاد شده برای دفاع از یک جزیره دور افتاده در یک محوطه آموزشی نظامی ژاپن فرود آوردند.

این نخستین تمرین مشترک سه کشور در خاک ژاپن بود . این رزمایش در حالی برگزار گردید که چین نیز به شدت در پی تقویت قوای نظامی خود در منطقه است.

نظامیان ژاپنی و فرانسوی و تفنگداران دریایی ایالات متحده همچنین یک رزمایش جنگ شهری را در منطقه آموزشی کریشما در جنوب میازاکی انجام دادند. یک مقام نظامی ارشد آمریکا گفته است که حضور چهار کشور در این رزمایش نشان از اتحاد آن ها در مواقع ضروری دارد.

چین به شدت مخالف همکاری نظامی ژاپن و آمریکا در منطقه است و این گونه اقدام ها را تحریک آمیز می داند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1695

به "رزمایش هوایی عظیم چین در دریای چین جنوبی برای افزایش آمادگی رزمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزمایش هوایی عظیم چین در دریای چین جنوبی برای افزایش آمادگی رزمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید