رئیس بنیاد مسکن کشور: خانه های کپری برچیده می گردد ، اختصاص 10هزار میلیارد تومان برای مقاوم سازی خانه های روستایی

به گزارش مجله پارمیسفان، رئیس بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه سالانه 200هزار واحد در کشور مقاوم سازی می گردد، گفت: برای سال جاری نیز برای این کار 10هزار میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است.

رئیس بنیاد مسکن کشور: خانه های کپری برچیده می گردد ، اختصاص 10هزار میلیارد تومان برای مقاوم سازی خانه های روستایی

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تسنیم، علیرضا تابش شامگاه دوشنبه در حاشیه مراسم شورای برنامه ریزی استان در جمع خبرنگاران گفت: در 16 استان کشور تفاهم نامه ای در راستای احداث مسکن ویژه محرومان منعقد شده است.

وی با بیان اینکه میزان تسهیلات برای احداث واحد مسکونی در مناطق روستایی 50 میلیون تومان به صورت کم بهره و 30 میلیون تومان هم به صورت بلاعوض در نظر گرفته شده است، توضیح داد: مقرر شده در طول یک سال این واحدهای مسکونی به بهره برداری برسد.

رئیس بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه 20 هزار واحد مسکونی روستایی ویژه محرومان امروز به بهره برداری رسید، اضافه کرد: در مناطق شهری و در حاشیه سه شهر عظیم کشور احداث بالغ بر 14 هزار و 500 واحد در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه سالانه 200 هزار واحد مسکونی در کشور مقاوم سازی می گردد، گفت: برای سال جاری هم 10هزار میلیارد تومان تسهیلات برای این امر مصوب شده است و سهمیه های استانی هم در این راستا به بانک ها ابلاغ شد.

تابش در زمینه برچیده شدن خانه های کپری هم گفت: در این راستا در استان سیستان و بلوچستان 6هزار واحد خانه احداث و حدود 6هزار واحد هم در طرح پیش بینی شده است.

وی در زمینه طرح توسعه طرح هادی در روستاها هم گفت: تا به امروز حدود 94 درصد یعنی در حدود 17هزار روستای کشور طرح توسعه طرح هادی اجرا شده که بر اساس برنامه ریزی سالانه 4هزار روستای کشور در دستور کار این طرح قرار گرفته است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1059

به "رئیس بنیاد مسکن کشور: خانه های کپری برچیده می گردد ، اختصاص 10هزار میلیارد تومان برای مقاوم سازی خانه های روستایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس بنیاد مسکن کشور: خانه های کپری برچیده می گردد ، اختصاص 10هزار میلیارد تومان برای مقاوم سازی خانه های روستایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید