دیدار خداحافظی سفیر آمریکا با رئیس جمهور لبنان

به گزارش مجله پارمیسفان، سفیر آمریکا در بیروت که دوره مأموریت او به انتها رسیده، برای خداحافظی با رئیس جمهور لبنان دیدار کرد.

دیدار خداحافظی سفیر آمریکا با رئیس جمهور لبنان

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، الیزابت ریچارد سفیر آمریکا در بیروت که دوره مأموریت او به خاتمه رسیده، با میشل عون رئیس جمهور لبنان دیدار کرد.

به گزارش شبکه خبری الجدید لبنان، این دیدار، دیدار خداحافظی سفیر آمریکا با رئیس جمهور لبنان بود.

ریچارد، سه سال و نیم سفیر آمریکا در بیروت بود و بزودی خانم دورتی شیا جایگزین او خواهد شد.

الیزابت ریچارد و میشل عون

ریچارد در دیدار با رئیس جمهور لبنان ضمن تشکر از مردم و دولت این کشور به دلیل میزبانی از او گفت، مردم لبنان، بزرگ ترین قدرت در این کشور هستند که دیدیم با وحدتی فوق العاده، نگرانی های مشروع شان درباره آینده خود را [در تظاهرات چندماه اخیر] نشان دادند.

در حالی که آمریکا در حال اعمال تحریم بر لبنان و تحت فشار گذاشتن این کشور است، ریچارد همچنین مدعی شد که کشورش در کنار لبنان ایستاده و برای تحقق آینده درخشان، به لبنان کمک می کند.

او با اشاره به سفیر جدید آمریکا که بزودی به بیروت می رود گفت، من اطمینان دارم که دورتی شیا نماینده سرشناس آمریکا و دوست لبنان، تیم دیپلماتیک سفارت ما را هدایت خواهد کرد و از نزدیک برای توسعه روابط کار خواهد کرد.

شیا که بیست و هشت سال است در امور دیپلماتیک فعال است، قبل ازآنکه ترامپ او را برای سفارت در لبنان نامزد کند، نایب رئیس هیأت دیپلماتیک سفارت آمریکا در قاهره بود. پیش از آن هم او در کنسولگری آمریکا در قدس اشغالی بوده است.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 857

به "دیدار خداحافظی سفیر آمریکا با رئیس جمهور لبنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار خداحافظی سفیر آمریکا با رئیس جمهور لبنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید