دلیل خاص علی کریمی برای رد دعوت مهران مدیری

به گزارش مجله پارمیسفان، عده ای دلیل رد این پیشنهاد از سوی علی کریمی را به تصمیم کلی او برای حضور نیافتن در صداوسیما مرتبط می دانستند اما گویا ماجرا از قرار دیگری است و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس مسئله ای با حضور در صدا وسیما ندارد.

دلیل خاص علی کریمی برای رد دعوت مهران مدیری

به گزارش خبرنگاران طی روزهای اخیر اعلام شده بود که مهران مدیری از علی کریمی دعوت نموده بوده تادر برنامه دورهمی حضور پیدا کند. دعوتی که با پاسخ منفی علی کریمی روبه رو شده بود. با این حال عده ای دلیل رد این پیشنهاد از سوی علی کریمی را به تصمیم کلی او برای حضور نیافتن در صداوسیما مرتبط می دانستند اما گویا ماجرا از قرار دیگری است و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس مسئله ای با حضور در صدا وسیما ندارد.

گفته می گردد علی کریمی بعد از اطلاع از اینکه صحبت های میهمانان برنامه دورهمی از سوی صداو سیما بعضا سانسور می گردد تصمیم گرفته تا در این برنامه حاضر نگردد. کریمی که در مورد مسائل و معضلات اجتماعی همواره مواضع خاص خود را داشته و چهره ای دغدغه مند از خود ارائه نموده است به نزدیکان خود و برنامه سازان دورهمی اعلام نموده در صورتی که این برنامه به صورت زنده پخش می شد مسئله ای برای حضور در این برنامه نداشته اما ترجیح می دهد در برنامه ای که قرار است بخشی از صحبت های او را سانسور کند حضور پیدا نکند تا دعوت مهران مدیری از یکی از محبوب ترین چهره های ورزش ایران همچنان با پاسخ منفی روبه رو گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1117

به "دلیل خاص علی کریمی برای رد دعوت مهران مدیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل خاص علی کریمی برای رد دعوت مهران مدیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید