درگیری ها در صباح مالزی 32 کشته برجای گذاشت

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران : 32 نفر از فیلیپینی های مسلحی که برای تصرف ایالت صباح مالزی به این منطقه حمله نموده بودند، در جریان درگیری های روز پنجشنبه و چهارشنبه به دست نیروهای امنیتی مالزی کشته شدند.

درگیری ها در صباح مالزی 32 کشته برجای گذاشت

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از استریت تایمز، 32 نفر از فیلیپینی های مسلحی که برای تصرف ایالت صباح در شمال جزیره برونئی در مالزی به این منطقه حمله نموده بودند، در جریان درگیری های روز پنجشنبه و چهارشنبه به دست نیروهای امنیتی مالزی کشته شدند.

اسماعیل عمر رئیس پلیس فدرال مالزی روز گذشته (پنجشنبه) در یک نشست خبری گفت: از آدینه گذشته و شروع خشونت ها دست کم 52 نفر از افراد مسلح فیلیپینی در جریان درگیری با نیروهای امنیتی مالزی کشته شدند و هیچ مالزیایی در این درگیری ها زخمی نشده است.

وی در ادامه اضافه نمود: ما به دنبال دیگر نیروهای دشمن هستیم و معتقدیم که بعضی از آنها هنوز در منطقه تانجونگ باتو و تاندوئو مخفی شده اند.

بنا بر این گزارش، در جریان درگیری هفته گذشته، حداقل27 نفر از جمله 8 نفر از افسران پلیس مالزی کشته شدند.

هواداران جمال الکرام که یک سلطان فیلیپینی است در ماه جاری با عبور از مرزهای فیلیپین وارد ایالت صباح در مالزی شدند و اعلام کردند که این شهر را ترک نخواهند کرد. این افراد مدعی شدند که این شهر، زمین اجدادی آنها است.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 370

به "درگیری ها در صباح مالزی 32 کشته برجای گذاشت" امتیاز دهید

1 کاربر به "درگیری ها در صباح مالزی 32 کشته برجای گذاشت" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری ها در صباح مالزی 32 کشته برجای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید