دردسر کوچه باریک برای اطفا حریق ساختمان قدیمی در 20 متری منصور

به گزارش مجله پارمیسفان، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران وقوع حریق در یک ساختمان قدیمی در خیابان بیست متری منصور که انبار نگهداری مواد پلاستیکی بود اطلاع داد.

دردسر کوچه باریک برای اطفا حریق ساختمان قدیمی در 20 متری منصور

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگاران در باره جزییات این حادثه گفت: ساعت 22:51 دقیقه شب گذشته، چهارشنبه 11 فرورین یک مورد آتش سوزی در یک منزل قدیمی در خیابان بیست متری منصور، کوچه اسدی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی از جمله خودرو حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه نخستین ایستگاه در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیده بود گفت: آتش نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که در انتهای یک معبر باریک، که امکان تردد خودرو در آن وجود نداشت و حتی موتورسیکلت در آن به سختی تردد می کرد، حریقی در منزل قدیمی دو طبقه رخ داد است.

وی با بیان اینکه این محل از مناطق قدیمی شهر و دارای خانه هایی با وسعت حدود 50 متر است ادامه داد: این حادثه نیز در یک منزل دو طبقه قدیمی به وسعت حدود 50 متر اتفاق افتاده بود، همچنین یک طبقه دیگر نیز با ورق های شیروانی غیرمقاوم روی طبقه دوم اضافه شده بود.

ملکی گفت: این ساختمان قدیمی انباری برای نگهداری مواد و ظروف پلاستیکی بود و زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند کاملا شعله ور بود.

وی اضافه کرد: به گفته ساکنان محل که اطلاع رسانی اولیه را انجام داده بودند آتش از درب و پنجره ها به بیرون می زده و با توجه به نزدیک بودن سایر ساختمان ها، ساکنان کوچه نگران سرایت حریق به اطراف بودند.

ملکی اظهار کرد: آتش نشانان با توجه به صعب العبور بودن راستا با کوشش خود را به محل آتش سوزی رسانده و عملیات را با نفوذ به داخل ملک و به طور همزمان از دو ملک دیگر شروع کردند. خوشبختانه از گسترش و سرایت به املاک مجاور جلوگیری شد اما به این ساختمان خسارت بسیار زیادی وارد شده است. این حادثه مورد مصدومیت نداشت و با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از خاموش شدن آتش می گذرد نیرو ها در حال تخلیه حجم زیادی از اجناس هستند تا اگر آتش پنهانی وجود دارد آن را نیز اطفا نمایند.

وی گفت: تا دقایق دیگر محل به مالکان و عوامل انتظامی تحویل داده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1587

به "دردسر کوچه باریک برای اطفا حریق ساختمان قدیمی در 20 متری منصور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسر کوچه باریک برای اطفا حریق ساختمان قدیمی در 20 متری منصور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید