خودکشی سریالیِ دانش آموزان در رامهرمز؟

به گزارش مجله پارمیسفان، فردین آذریان (خبرنگار) از خودکشی های سریالی میان دانش آموزان نوجوان رامهرمزی در استان خوزستان خبر داده که موجی از نگرانی را در جامعه ایجاد نموده است.

خودکشی سریالیِ دانش آموزان در رامهرمز؟

بر اساس گزارشات محلی منتشر شده، شامگاه آدینه 22 آبان 99 دختر 15 ساله دیگری در رامهرمز خوزستان خود را حلق آویز نموده است.

پیش از این خودکشی پر ابهام، طی یک ماه گذشته، 5 خودکشی مشابه در میان دانش آموزان این شهرستان اتفاق افتاده است.

رستمی رئیس آموزش و پرورش رامهرمز اختلافات خانوادگی، تعصبات کورکورانه، تعرضات فکری و عاطفی و عدم پاسخگویی به احتیاج ها و اقتضائات زیستی را از علت های این رخداد تلخ عنوان نموده است.

او گفته از 27 هزار دانش آموز رامهرمزی دستکم 4 هزار دانش آموز از داشتن تلفن همراه برای ادامه تحصیل در سال جدید تحصیلی محروم بوده اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش رامهرمز همچنین به صراحت دلیل خودکشی یکی از دانش آموزان دختر را مخالفت خانواده با تهیه تلفن همراه و عدم امکان ادامه تحصیل این نوجوان عنوان نموده است.

خودکشی دانش آموز رامهرمزی در دست آنالیز

در همین حال، خوزستان فرماندار رامهرمز با تایید خبر خودکشی یک دانش آموز 15 ساله در این شهرستان، گفت: یک تیم برای آنالیز عوامل خودکشی این دانش آموز تشکیل شده است.

آرش قنبری در مصاحبه با ایسنا، با اشاره به خودکشی یک دانش آموز 15 ساله در این شهرستان طی روز های گذشته، اظهارکرد: اخیرا یک دانش آموز دختر با 15 سال سن، اقدام به خودکشی نموده است که متاسفانه منجر به فوت این دانش آموز شد.

وی بیان نمود: برای آنالیز این خودکشی و خودکشی های اخیر در شهرستان رامهرمز، یک تیم کارشناسی متشکل از نیروی انتظامی، اورژانس اجتماعی، بهزیستی، فرمانداری و آموزش و پرورش تشکیل شده است تا آنالیز کند و ببیند چه عواملی منجر به خودکشی این دانش آموز شده است. درباره علت خودکشی این دانش آموز صحبت های مختلفی شده است؛ به عنوان مثال گفته می گردد این دانش آموز، چون دوست خود را از دست داده، خودکشی نموده است. به هر حال حرف و حدیث های مختلفی در این خصوص وجود دارد.

فرماندار رامهرمز گفت: در مورد خودکشی نمی توانیم تنها یک عامل را دخیل بدانیم، یک تیم برای آنالیز عوامل خودکشی تشکیل شده است و پس از تعیین شدن علت، می توانیم در این خصوص تصمیم گیری کنیم؛ بنابراین در این مورد باید کار کارشناسی شده صورت گیرد تا علت تعیین گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1341

به "خودکشی سریالیِ دانش آموزان در رامهرمز؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودکشی سریالیِ دانش آموزان در رامهرمز؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید