خبرنگاران پلیس قم: از استقرار در بستر رودخانه ها و مناطق پر خطر خودداری گردد

به گزارش مجله پارمیسفان، قم - خبرنگاران - رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی قم، گفت: مردم از حضور در فضاهای سبز و مناطق آبگیر در بستر رودخانه ها و مناطق پر خطر خودداری نمایند.

خبرنگاران پلیس قم: از استقرار در بستر رودخانه ها و مناطق پر خطر خودداری گردد

به گزارش عصر سه شنبه روابط عمومی پلیس قم، سرهنگ غلامعباس بلفکه در گفت و گویی اضافه نمود: با توجه به فرا رسیدن تعطیلات انتها سال و ایام نوروز و حضور مردم در فضاهای سبزو مناطق آبگیر رود خانه ای و همچنین بارش باران های بهاری ممکن است اتفاقات ناگواری رخ دهد که کام شهروندان را تلخ کند.

وی با اشاره به تجربیات سال های گذشته و وقوع سیلاب های بهاری در بعضی از مناطق کشور و قم ادامه داد: بر اثر این حوادث متاسفانه در سال های گذشته بعضی از مردم دچار آسب دیدگی و حتی عزیزان خودرا از دست داده اند، به همین دلیل ضروری است بسیاری از نکات ایمنی از سوی شهروندان به صورت جدی رعایت گردد.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان مرکزی توضیح داد: در صورت حضور در مناطق آبگیر از استقرار در بستر رودخانه ها و مناطق پر خطر پرهیز نموده و مراقب وقوع سیلاب های بهاری باشید.

دزد کیف قاپ حرفه ای در قم دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان قم با اعلام خبر دستگیری دزد کیف قاپ حرفه ای در قم گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کیف قاپی توسط یک نفر راکب موتورسیکلت رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری وی در دستور کار پلیس استان نهاده شد و با کنترل و پایش محیط پیرامونی محل های سرقت و مسیرهای تردد احتمالی دزد، مشخصات وی و موتورسیکلتش به دست آمد.

سردارسیدمحمود میرفیضیاظهار داشت: متهم دارای 4 فقره پیشینه کیفری و معتاد به مصرف مواد مخدر بوده و با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت با سر و صورت پوشیده، وسایل همراه عابرین پیاده را به شیوه قاپ زنی سرقت و اموال مسروقه را در منزل پدر خانم خود پنهان می نموده است.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه متهم وارد شده و با دستگیری وی، از محل دستگیری بازرسی کردند که تعدادی کیف زنانه ، گوشی تلفن همراه کشف و موتور سیکلت وی به عنوان وسیله ارتکاب جرم توقیف شد.

وی توضیح داد: متهم در تحقیقات تخصصی لب به اعتراف گگردد و به چندین فقره سرقت از از عابرین پیاده به شیوه کیف قاپی اعتراف کرد که مالکان اموال مکشوفه شناسایی و با هماهنگی قضایی، اموال به ایشان تحویل شد.

سردار میرفیضی ابراز داشت: متهم به همراه پرونده تکمیلی به مرجع قضایئی معرفی و با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

کشف52 راس گوسفند قاچاق در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز با اشاره به کشف 52 راس گوسفند قاچاق و دستگیری3 متهم در این رابطه گفت: مأموران کلانتری 27 قم با همکاری عوامل پلیس آگاهی استان،تعداد52راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف کردند.

سرهنگ مرادحسین جعفریان با بیان اینکه ارزش این محموله یک میلیارد و500میلیون ریال برآورد شده، توضیح داد: متخلفان با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

وی خاطر نشان کرد: جابجایی و نقل و انتقال این گونه احشام بدون مجوز بهداشتی می تواند سلامت شهروندان را به مخاطره بیاندازد از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان بگذارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1569

به "خبرنگاران پلیس قم: از استقرار در بستر رودخانه ها و مناطق پر خطر خودداری گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلیس قم: از استقرار در بستر رودخانه ها و مناطق پر خطر خودداری گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید