خبرنگاران مشکل فاضلاب مهرشهر دزفول برطرف شد

به گزارش مجله پارمیسفان، دزفول- خبرنگاران- سرپرست آبفا منطقه دزفول گفت: عملیات برطرف انسداد و گرفتگی خط انتقال فاضلاب 800 میلیمتری میدان شاهد انجام و مشکل بالازدگی فاضلاب در مهرشهر دزفول با استفاده از توان داخلی آبفا برطرف شد.

خبرنگاران مشکل فاضلاب مهرشهر دزفول برطرف شد

مصطفی اسماعیل سالم روز شنبه به رسانه های دزفول خاطرنشان کرد: پس از حادثه گرفتگی خط اصلی فاضلاب مسائلی برای کسبه میدان شاهد و همچنین ساکنان مناطق مهرشهر و آزادگان بوجود آمد که پس از اطلاع از این مشکل بررسی ها و مقدمات پروژه به منظور اهمیت بهداشت شهروندان در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این حادثه مسائل زیادی برای اهالی ایجاد کرده بود و نیاز به مسدود کردن سه نقطه داشت، افزود: لوله از عمق 9 متری شبکه با صرف یک میلیارد و 200 میلیون ریال انجام و مشکل رفع شد.

اسماعیل سالم اظهارداشت: در این عملیات پس از انسداد ورودی ها از سه نقطه، بیل مکانیکی ویژه بوم بلند تهیه و حفاری به صورت یک مرحله ای انجام شد.

وی با اشاره به تعویض 22 متر لوله 800 میلی متری فاضلاب در این عملیات افزود: رفع انسدادهای مشابه در همین خط طی سال گذشته حدود پنج ماه زمانبر بوده که با تکیه بر توان و تخصص پرسنل آبفا، رفع انسداد فعلی طی 48 ساعت تلاش مداوم و جهادی سختکوشان معاونت بهره برداری در توسعه فاضلاب، واحد فاضلاب و نقلیه رفع شد.

سرپرست آبفا منطقه دزفول بیان نمود: برای انجام این عملیات، طی یک ماه گذشته اقداماتی نظیر ویدیومتری خط به منظور مشاهده محل انسداد زیر زمینی و تهیه جنتکس هوشمند از استان و همچنین اعزام اکیپ های متعدد به منظور رفع انسداد بدون حفاری ترانشه انجام شد که متاسفانه با معین شدن نوع انسداد تنها راه رفع آن حفاری و باز کردن ترانشه بود.

انسداد این لوله باعث بالازدگی فاضلاب از چند نقطه غرب شهر دزفول و گلایه شهروندان شده بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1529

به "خبرنگاران مشکل فاضلاب مهرشهر دزفول برطرف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مشکل فاضلاب مهرشهر دزفول برطرف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید