خبرنگاران کوشش های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای مهار کرونا قابل تقدیر است

به گزارش مجله پارمیسفان، کرمانشاه- خبرنگاران- نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات و کوشش های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه برای مهار و کنترل بیماری کرونا، قابل تقدیر است.

خبرنگاران کوشش های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای مهار کرونا قابل تقدیر است

سیدجواد حسینی کیا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، اضافه نمود: کادر درمان در مقابله با این بیماری ایثارگری و مجاهدت می نمایند و باید قدردان کوشش این عزیزان باشیم.

وی توضیح داد: امکانات استان کرمانشاه به نسبت جمعیت و مرزی بودن استان متناسب نیست و همه کوشش ها و نگاه ها باید برای جذب امکانات بیشتر معطوف گردد.

عضو مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این بحران، امکانات اولیه برای کادر پزشکی و پرستاری بسیار کم است و برای برطرف این کمبودها باید تدابیری اندیشیده گردد و ما هم این مسایل را به وزیر بهداشت منعکس نموده ایم.

حسینی کیا تاکید نمود: امکانات بیمارستانی و تجهیزات پزشکی و بهداشتی به بیمارستان ها و بازار تزریق گردد تا امنیت روانی مردم تامین گردد.

وی اضافه نمود: مردم با رعایت توصیه ای بهداشتی و خودمراقبتی و ماندن در خانه یاری نمایند تا از این بحران نیز به سلامت عبور کنیم.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت: از ابتدای آغاز اپیدمی تا ساعت 12 دوشنبه شب موارد مثبت کووید 19 در این استان 188 نفر بوده که 6 نفر در 24 ساعت گذشته اضافه شده است.

دکتر محمدابراهیم صبور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: از این تعداد 182 مورد مبتلای به ویروس کرونا در استان تا به امروز 19 نفر فوت نموده اند که در 24 ساعت گذشته 2 مورد فوتی اضافه شده است.

به گفته او، همچنین از ابتدای آغاز اپیدمی کرونا در استان تا به امروز 937 نفر بستری شدند که از این تعداد 826 نفر ترخیص و 92 نیز در بیمارستانهای استان بستری هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 929

به "خبرنگاران کوشش های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای مهار کرونا قابل تقدیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کوشش های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای مهار کرونا قابل تقدیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید