خبرنگاران استاندار: نظارت بر بازار چهارمحال و بختیاری تقویت گردد

به گزارش مجله پارمیسفان، شهرکرد- خبرنگاران- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با بازگشایی اصناف کم خطر در استان و ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی، تیم های بازرسی بر 2 مقوله بهداشت و قیمت اجناس و خدمات نظارت بیشتری داشته باشند و نظارت بر بازار تقویت گردد.

خبرنگاران استاندار: نظارت بر بازار چهارمحال و بختیاری تقویت گردد

اقبال عباسی روز شنبه در ستاد استانی مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا اضافه کرد: اصنافی که تا پنجم اردیبهشت اقدام به دریافت کد رهگیری از سامانه سلامت ننمایند، متخلف محسوب می شوند و بازرسان، موظف به پلمب این اصناف می شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر مسئولان و متولیان امر در استان 3 وظیفه نظارت بر بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی، توجه به معیشت مردم و به ویژه یاری به آسیب دیدگان ناشی از کرونا و تجمیع و ساماندهی یاری های مردمی را برعهده دارند.

عباسی با قدردانی از همراهی مردم، اصناف و به ویژه کادر درمان استان در کنترل شیوع ویروس کرونا، توضیح داد: از مردم استان تقاضا می گردد تا کماکان پروتکل های بهداشتی را رعایت نموده و از تجمع در بازار خودداری نمایند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ضرورت شناسایی نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا، گفت: در این 2 حوزه باید هم افراد نیازمند و هم خانوارهایی که از ویروس کرونا آسیب دیده اند به خوبی شناسایی شوند تا با انسجام، همدردی و مواسات بخشی از ضرر و زیان این افراد را بتوان جبران کرد.

عباسی ادامه داد: به همین دلیل می طلبد تا ادارات و نهادهای عضو ستاد استانی مقابله با کرونا 20 درصد از حقوق کارکنان خود را مشروط به رضایت کارمندان برای یاری به مردم آسیب دیده اختصاص دهند.

وی گفت: همچنین 100 میلیون ریال از اعتبارات مدیریت بحران استانداری نیز به حساب ستاد مردمی یاری مومنانه استان واریز می گردد.

به گزارش خبرنگاران، ویروس کرونا یا کووید 19 به بیشتر کشورهای دنیا سرایت نموده است و سازمان بهداشت دنیای را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

شست وشوی دست ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 991

به "خبرنگاران استاندار: نظارت بر بازار چهارمحال و بختیاری تقویت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار: نظارت بر بازار چهارمحال و بختیاری تقویت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید