حمایت مجدد الکاظمی از حق آزادی بیان تظاهرکنندگان عراقی

به گزارش مجله پارمیسفان، نخست وزیر عراق از نیروهای امنیتی خواست به حمایت از تظاهرکنندگان مسالمت جو و دفاع از حقوق آنها در آزادی بیان بپردازند.

حمایت مجدد الکاظمی از حق آزادی بیان تظاهرکنندگان عراقی

به گزارش خبرنگاران، به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در سخنرانی در مراسم فارغ التحصیلی دوره آماده سازی بخش های داخلی خطاب به نیروهای امنیتی اظهار کرد، تظاهرنماینده ای که برای مطالبه حقوق مشروع خود به خیابان می آید از ماست و ما هم از او هستیم.

او افزود: نقش واقعی نیروهای امنیتی حمایت از شهروندان است زیرا آنها عراقی هستند و عراق بدون ملت بزرگوار و آزاد خود که در خاک خود احساس آزادی، امنیت و عزت نمایند، هیچ عزتی نخواهد داشت.

الکاظمی افزود، ماموریت شما دفاع از حق تمام عراقی ها در بیان عقیده شان و حفظ عزت آنهاست و باید مانند سدی محکم در برابر کوشش های بعضی برای اهانت به نیروهای امنیتی بایستید.

او توضیح داد: هرگز به هیچ کس اجازه نخواهم داد شهروندان عراقی را از حقوق شان محروم سازد یا به نیروهای امنیتی حین انجام وظیفه شان تعدی کند.

الکاظمی ادامه داد: تاریخ نظاره گر ماست و ملت ما به ما امید دارند. باید در حد مسؤولیت در هر دقیقه و ساعت بر تاریخ شرافت مندانه و اصیل این کشور غرق در چالش ها سطری بیفزاییم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1191

به "حمایت مجدد الکاظمی از حق آزادی بیان تظاهرکنندگان عراقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت مجدد الکاظمی از حق آزادی بیان تظاهرکنندگان عراقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید