حل مساله واکسن در خوزستان در یکی دو روز آینده

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با پیگیری های صورت گرفته، در یکی دو روز آینده مساله واکسن حل و مقادیر قابل توجهی واکسن وارد خوزستان خواهد شد.

حل مساله واکسن در خوزستان در یکی دو روز آینده

دکتر سیدمحمد علوی با اشاره به افزایش موارد بیماری در جهان و کشورهای همسایه اظهار کرد: موارد بیماری در استان های هرمزگان و بوشهر نیز در حال افزایش است و بیشتر مناطق این استان ها در شرایط قرمز قرار دارند.

به گزارش خبرنگاران، وی با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی از ضروریات است، اضافه نمود: تا زمانی که بیماری کووید - 19 در جهان وجود دارد، باید همه موازین بهداشتی رعایت گردد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با پیگیری های صورت گرفته، در یکی دو روز آینده مساله واکسن حل و مقادیر قابل توجهی واکسن وارد خوزستان خواهد شد.

وی اضافه نمود: همه گروه های هدف منتظر دریافت پیغام باشند و بدون دریافت پیغام به هیچ مرکزی مراجعه نکنند تا تجمع نگردد زیرا خطر سرایت بیماری وجود دارد.

علوی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، گفت: به اندازه کافی واکسن در اختیار خواهیم داشت و ابتدا نسبت به تزریق دوز دوم واکسن اقدام می کنیم. به ادامه واکسیناسیون افراد بالای 70 سال نیز توجه ویژه ای خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1709

به "حل مساله واکسن در خوزستان در یکی دو روز آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل مساله واکسن در خوزستان در یکی دو روز آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید