توزیع بسته های بهداشتی میان بیماران خاص

به گزارش مجله پارمیسفان، جمعیت هلال احمر در دو استان کردستان و اردبیل بسته های بهداشتی میان بیماران خاص توزیع کرد.

توزیع بسته های بهداشتی میان بیماران خاص

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، جمعیت هلال احمر در دو استان کردستان و اردبیل بسته های بهداشتی میان بیماران خاص توزیع کرد.

رامین معبودی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این اقلام شامل 61 هزار عدد ماسک و 6 هزار و 66 عدد محلول ضدعفونی نماینده به منظور پیشگیری از شیوع کرونا در بین بیماران خاص توزیع می گردد.

معبودی اظهار کرد: توزیع این اقلام حفاظت فردی در بین بیماران خاص با همکاری اعضای داوطلبان جمعیت هلال احمر در 10 شعبه استان انجام می گردد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه جمعیت هلال احمر یک نهاد صرفا امدادی نیست، اضافه نمود: جمعیت هلال احمر همواره در زمان بحران به مسئولیت اجتماعی و انسان محبت آمیز خود عمل می نماید.

9500 بسته بهداشتی به ارزش 350 میلیون تومان میان بیماران خاص کردستان توزیع شد

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: بسته های اهدایی به دانشگاه علوم پزشکی استان شامل ماسک و مواد ضدعفونی و ... بوده که با هدف توزیع در بین بیماران خاص استان اهدا شد.

محمدی اضافه نمود: با توجه به در معرض خطر بودن بیماران خاص شامل بیماران سرطانی، دیابتی، پیوندی، قلبی، هموفیلی و آسیب پذیری این قش بیمار جامعه در مقابل کرونا، جمعیت هلال احمر بسته های حفاظتی پزشکی را به دانشگاه علوم پزشکی هدیه کرد تا میان بیماران خاص استان توزیع نمایند.

مدیرعامل هلال احمر کردستان ابراز امیدواری کرد که با فعالیت های پیشگیرانه هلال احمر و سایر دستگاه ها و با همت داوطلبان و خیرین و اقدامات داوطلبانه آن ها در تهیه و فراوری ماسک و سایل حفاظت شخصی و توزیع میان مردم بصورت رایگان خطرات بیماری کرونا کاسته شده و به زودی شاهد جامعه ای بدون ویروس کرونا باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1015

به "توزیع بسته های بهداشتی میان بیماران خاص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع بسته های بهداشتی میان بیماران خاص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید