تصمیم تازه علی کریمی: تغییر چهره سپیدرود

به گزارش مجله پارمیسفان، علی کریمی خوب می داند که چه مسئولیت سختی را پذیرفته. مالکانی که همراه او به رشت می آیند باید ساز و کار حرفه ای برای موفقیت کریمی داشته باشند، وگرنه فصلی سخت در انتظار کریمی خواهد بود.

تصمیم تازه علی کریمی: تغییر چهره سپیدرود

به گزارش خبرنگاران ، سپیدرود حالا با علی کریمی داستان تازه ای دارد، شاید تغییراتی پرشمار در انتظار سپیدرود باشد. او می خواهد چهره تیم را با بازیکنان جدید تغییر دهد. کریمی، سرمربی جدید تیم سپیدرود بیان کرد با تعدادی از بازیکنان تیم تسویه حساب می نمایند و به دنبال جذب بازیکنان جدید هستند. علی کریمی در حاشیه اولین تمرین خود با تیم سپیدرود به خبرنگاران گفت:

از بازگشت به شهر مادری ام خوشحالم ولی در سوی مقابل از این بابت که سپیدرود در شرایط مناسبی قرار ندارد ناراحتم. این تیم را به جایگاهی در خور شأن مردم رشت می رسانیم. با تعدادی از بازیکنان سپیدرود تسویه و بازیکنان جدیدی به سپیدرود اضافه می شوند.لیست سپیدرود با جذب نفرات توسط کادر فنی قبلی تقریباً پرگردیده که تعدادی از بازیکنان سپیدرود از جمع ما جدا می شوند، باشگاه نامه جدایی این بازیکنان را زده و تا پیش از بازی مقابل نفت آبادان با آن ها نشست خواهیم داشت تا بتوانیم نفرات جدید را جذب کنیم.

کریمی البته می گوید برای جذب بازیکنان جدید کار سخت گردیده: کادر فنی قبلی به دلیل امکانات ضعیفی که مالکین قبلی باشگاه در اختیارشان گذاشتند نتوانستند تیم خوبی جمع وجور نمایند و ما دنبال این هستیم تیمی خوب با بازیکنان آماده راهی مسابقات کنیم.

علی کریمی از تغییراتی اساسی حرف می زند و این یعنی باشگاه سپیدرود با مالکیت جدید بودجه کافی برای این تغییرات دارد. کریمی با اشاره به اینکه در شرایط سختی سپیدرود را تحویل گرفته ، گفت: برای اینکه سپیدرود را به جایگاهی که شایستگی آن را دارد برسانیم احتیاج به حمایت مضاعف بیش از گذشته هواداران پرشور سپیدرود داریم. با حمایت و همدلی می توانیم سپیدرود را به جایگاهی که در شأن مردم رشت است برسانیم.

علی کریمی خوب می داند که چه مسئولیت سختی را پذیرفته. مالکانی که همراه او به رشت می آیند باید ساز و کار حرفه ای برای موفقیت کریمی داشته باشند، وگرنه فصلی سخت در انتظار کریمی خواهد بود.

11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 20

به "تصمیم تازه علی کریمی: تغییر چهره سپیدرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم تازه علی کریمی: تغییر چهره سپیدرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید