تجهیز دانش آموزان به علم و دانش راهی برای مبارزه با استکبار است

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران، حسین عباسی عصر یکشنبه در جمع دانش آموزان هنرستان کارآفرین گفت: ملت استکبارستیز ایران با باور و اعتقاد قلبی هیچ گاه دست از مبارزه با استکبار و حمایت مظلومان دنیا برنخواهند داشت و زیر بار زورگویی و تحمیل قدرت استکبار نمی روند.

تجهیز دانش آموزان به علم و دانش راهی برای مبارزه با استکبار است

فرماندار پیشوا اضافه کرد: دانش آموزان و عموم ملت شریف ایران هر ساله در روز یوم الله 13 آبان با به تأسی از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب با حضور در راهپیمایی به مبارزه با خوی و خصیصه های استکباری بر می خیزند و با سردادن شعار مرگ بر آمریکا به عنوان نماد و سردمدار استکبار، انزجار خود را از سلطه طلبان عالم فریاد می زنند.

عباسی با بیان اینکه مبارزه با استکبار تنها با شعار معنی پیدا نمی کند، اظهار کرد: ملت ایران باید با علم و عمل، مبارزه با استکبار و کمک از مظلومان دنیا را به اثبات برساند همچنان که در طول عمر چهل ساله انقلاب اسلامی نیز اینچنین بوده است.

فرماندار شهرستان پیشوا مردم را ولی نعمتان و یاوران همیشگی انقلاب اسلامی دانست و گفت: رئیس جمهور آمریکا با اعمال تحریم ها می خواهد فشار مالی و اقتصادی به ملت ایران وارد و آنان را نسبت به نظام و انقلاب مأیوس کند و برخی افراد در داخل کشور نیز به جای اینکه یار و یاور مردم باشند، به عنوان دست و بازوی آمریکا، مترصد فرصت هستند تا با ایجاد گرانی و فشار مضاعف به مردم به مطامع دنیوی خود دست یابند.

وی بیان داشت: دانش آموزان ایران اسلامی باید با تلاش و تلاش، خود را به دانش، علم و تکنولوژی روز مجهز نموده و با حضور در عرصه های مختلف علمی صندلی کشور را به عنوان یک قدرت برتر منطقه ای حفظ و ارتقا بخشند.

عباسی گفت: فرصتی که در اختیار دانش آموزان است جزو فرصت های طلایی زندگی است و قشر دانش آموز باید تلاش کند تا با درس خواندن، پویایی، تحرک و تهذیب نفس و با تخلق به اخلاق اسلامی زمینه تعالی خود و کشورشان را فراهم آورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 87

به "تجهیز دانش آموزان به علم و دانش راهی برای مبارزه با استکبار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز دانش آموزان به علم و دانش راهی برای مبارزه با استکبار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید