بیرانوند: حاضرم در صورت لزوم به پرسپولیس پول قرض بدهم

به گزارش مجله پارمیسفان، دروازه بان پرسپولیس گفت: اگر لازم باشد تمام پول هایی که در زمان حضورم در تیم ملی گرفته ام را به پرسپولیس قرض می دهم.

بیرانوند: حاضرم در صورت لزوم به پرسپولیس پول قرض بدهم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علیرضا بیرانوند پس از برد دو بر یک پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان گفت: نیمه اول بازی بسیار سرد در جریان بود اما با حضور طرفداران به گرمای بازی اضافه نموده شد. دست تک تک طرفداران را می بوسم. امیدوارم هفته آینده بیشتر به استادیوم بیایند گر چه بازی هفته آینده در تهران نیست اما بدون حضور این طرفداران ما به هیچ جا نمی رسیم. ما به حمایت آنها احتیاج داریم تا تیم نتیجه بگیرد.

وی اضافه نمود: یک نتیجه خوب به دست آوردیم و این برد را به همه به بازیکنان، طرفداران، مجموعه عوامل باشگاه تبریک می گویم.

بیرانوند در خصوص صحنه پاس اشتباهش گفت: نه مشکل خاصی نبود من ریلکس هستم اگر نگاه کنید مسئله ای روی این پاس ها ندارم و این از اعتماد به نفس بالای من نشأت می گیرد. آقای کالدرون در این مورد محدودیتی قائل نشده اما کی روش در خصوص این مسائل خیلی سختگیر بود. طبیعی است از 10 پاس یک پاس هم اشتباه ارسال گردد. شما گلر بارسلونا را ببینید شاید هر بازی 5 پاس اشتباه بدهد قرار نیست با هر پاس اشتباه گل بخوریم. آن صحنه خطا شد و در نهایت مسئله ای هم به وجود نیامد.

گلر ملی پوش پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می گردد 80 هزار دلار به باشگاه قرض داده است، گفت: اگر قرار باشد به خاطر پول مربی برود، حاضر هستم تمام پول هایی را که از سال اول حضورم در تیم ملی دریافت نموده ام را به باشگاه پرسپولیس بدهم. البته فکر نمی کنم آنها فعلاً پول کم بیاورند. من 80 هزار دلار در خانه دارم و اگر بخواهند می توانم آن را تقدیم باشگاه کنم.

وی با خنده گفت: امیدوارم کسی فکر سرقت این پول از خانه من به سرش نزند گر چه جای پول ها هم بسیار امن است.

بیرانوند در خصوص نقدها طرفداران استقلال در خصوص دریافتی های پرسپولیسی ها بیان کرد: به والله اینگونه نیست یک هفته دیگر نیم فصل تمام می گردد و بازیکنان ما تنها 25 درصد پول گرفته اند. تیم شرایط خوبی دارد و طی سه سال 7 قهرمانی متفاوت را کسب نموده ایم قرار نیست به خاطر 5 روز دیرکرد بازیکنان ناراحت بشوند و مشکل ایجاد نمایند.

وی در خصوص حاشیه های قبل از بازی با ذوب آهن و فیلمی که از وی منتشر شد گفت: چنین چیزی صحت نداشت همه می دانند که من چقدر طرفداران تیم را دوست دارم، پشت آدم های بزرگ حرف زیاد است و طبیعی است یک عده دنبال ایجاد حاشیه باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 687

به "بیرانوند: حاضرم در صورت لزوم به پرسپولیس پول قرض بدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: حاضرم در صورت لزوم به پرسپولیس پول قرض بدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید