بازی Natsu، Mon کمتر از یک ماه آینده در غرب عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببیند

به گزارش مجله پارمیسفان، شرکت Spike Chunsoft اعلام نموده که بازی ماجراجویی دنیا باز Natsu-Mon! 20th Century Summer Kid در تاریخ 6 آگوست (16 مرداد) در غرب منتشر می گردد.

بازی Natsu، Mon کمتر از یک ماه آینده در غرب عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببیند

این بازی که به وسیله استودیوهای Toybox و Millennium Kitchen ساخته شده، در جولای 2023 در ژاپن برای نینتندو سوییچ و پس از آن در ژوئن 2024 برای رایانه های شخصی عرضه شد. با این حال عرضه بازی محدود به کشور ژاپن بود و حال قرار است برای بازیکنان در سراسر جهان با قیمت تقریبا 40 دلار در دسترس قرار گیرد. نسخه دموی سوییچ نیز در 30 جولای (9 مرداد) عرضه می گردد.

در این بازی یک گروه سیرک به شهر یوموگی، یک شهر روستایی در ژاپن که بین کوه ها و اقیانوس قرار گرفته است، می آیند. شما به عنوان پسر رئیس سیرک، باید از یک تابستان خاص پر از ماجرا لذت ببرید. تمام شهر یوموگی و طبیعت اطراف آن جهانیی باز است که در آن می توانید حسابی پرسه بزنید و از تابستان نهایت لذت را ببرید. جالب است بدانید که روز های تابستان همواره پر از فعالیت هایی مانند ماهیگیری در رودخانه یا صید حشرات نادر در یک مزرعه است. شما بعلاوه باید به سیرک یاری کنید تا پیروز گردد و در صورت تمایل با مردم شهر ارتباط برقرار کنید. حتی یک قطار وجود دارد تا بتوانید از یک شهر همسایه تماشا کنید.

ناتسو مون!، جدیدترین اثر کاز آیابی (Kaz Ayabe)، خالق چندین بازی با موضوع تعطیلات تابستانی و نوستالژی دوران کودکی نظیرShin-chan: Me and the Professor on Summer Vacation ،Attack of the Friday Monsters! A Tokyo Tale و سری Boku no Natsuyasumi است. خوشبختانه کاوش در جدیدترین بازی او در جهانی باز، بهتر از همواره انجام می گردد و قرار نیست در آن شاهد صفحات لودینگ و وقفه های خسته کننده باشید.

در این جهان بعلاوه شاهد گذر زمان و تغییر شرایط آب و هوایی خواهید بود و این به ماجراجویی های شما جذابیت و عمیق بیشتری خواهد بخشید. از شنا کردن در اقیانوس گرفته تا بالا رفتن از کوه های باشکوه و غیره، به طور کلی هر گوشه ای از جهانی بازی برای کاوش در اختیار شما خواهد بود و با ماجراجویی در آن می توانید به خوبی با شادی های دوران کودکی خود ارتباط برقرار کنید و خاطرات جدیدی را در جهانیی پر از محتوا ثبت کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 تیر 1403 بروزرسانی: 25 تیر 1403 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2342

به "بازی Natsu، Mon کمتر از یک ماه آینده در غرب عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Natsu، Mon کمتر از یک ماه آینده در غرب عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید