اورا: دوران حضورم در منچستریونایتد در مقایسه با یوونتوس مانند تعطیلات بود

به گزارش مجله پارمیسفان، مدافع سابق تیم ملی فرانسوی، دوران بازیگری کوتاهش در یوونتوس را به مراتب سخت از دوران طولانی مدت حضورش در منچستریونایتد می داند.

اورا: دوران حضورم در منچستریونایتد در مقایسه با یوونتوس مانند تعطیلات بود

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، پاتریس اورا می گوید آنقدر که در دو سال بازیگری اش در یوونتوس تحت فشار نهاده شد، در هشت سال حضورش در منچستریونایتد تحت فشار نبود.

اورا که در فاصله سال های 2006 تا 2014 برای منچستریونایتد نزدیک به 400 بازی انجام داد، با این تیم 5 بار قهرمان لیگ برتر و یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. او پس از ترک منچستریونایتد دو فصل برای یوونتوس توپ زد و با این تیم دو بار قهرمان سری A شد و به فینال لیگ قهرمانان رسید.

دفاع چپ سابق تیم ملی فرانسه که اکنون بازنشسته شده است، در گفت و گو با شبکه اسکای اسپورت، راجع به تفاوت دوران بازیگری اش در انگلیس و ایتالیا گفت: در ایتالیا رویکرد کاملاً متفاوتی وجود دارد. من در منچستریونایتد جام های زیادی بردم اما هیچ ابایی ندارم که بگویم دوران حضورم در این تیم در قیاس با زمانی که برای یوونتوس بازی می کردم، شبیه رفتن به تعطیلات بود. شیوه تمرینات یوونتوس، طزر کار کردن بازیکنان حتی دو روز مانده به بازی در هتل ... آنجا حتی روز بازی هم تمرین می نمایند. به همین دلیل من خیلی افتخار می کنم که بازی در یوونتوس را تجربه کردم. حضور در این تیم یکی از سخت ترین چالش های تمام زندگی ام بود. آنجا در طول ماه ما فقط یک روز تعطیل داشتیم. در یوونتوس همه چیز تحت کنترل است. مجبورتان می نمایند در باشگاه غذا بخورید تا با تغذیه تان هم نظارت داشته باشند. من از دوران حضورم در این تیم چیزهای زیادی یاد گرفتم که شامل مسائل تاکتیکی و فنی هم می گردد.

اورا اضافه کرد: یوونتوس یکی از بزرگترین چالش های دوران بازیگری من بود و من خیلی افتخار می کنم که دو سال و نیم از دوران بازیگری ام را در آنجا سپری کردم. من از سبک زندگی بازیکنان در این تیم لذت نمی بردم چون دوست دارم خودم کسی باشم که زندگی ام را کنترل می کنم اما خب وجود چنین کنترل هایی برای برخی از بازیکنان جوان بسیار مهم است. سختکوشی در DNA یوونتوسی هاست. یادم هست که برخی بازیکنان در تمرینات حتی وقتی دچار حالت تهوع می شدند، باز هم تمرینات شان را تمام می کردند. در هر بازی از من خواسته می شد که 12 کیلومتر بدوم. گاهی اوقات فکر می کردم که دلیلی ندارد اینقدر بدویم چون ما همواره توپ را در اختیار داشتیم. در برخی از بازی ها 9 کیلومتر و در برخی دیگر 10 کیلومتر می دویدم اما در تمرینات باید 12 کیلومتر را می دویدم و حتی برخی وقت ها مجبورم می کردند دو سه کیلومتر هم بیشتر بدوم. در یوونتوس تمرین کردن سخت تر از بازی بود. برخی مردم می گویند که بازی در ایتالیا آسان است اما آنها حتی نمی توانند در آنجا تمرین نمایند. من که بعد از ورودم به آنجا شوکه شدم.

اورا در دوران بازیگری اش برای یوونتوس 82 بار به میدان رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 484

به "اورا: دوران حضورم در منچستریونایتد در مقایسه با یوونتوس مانند تعطیلات بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اورا: دوران حضورم در منچستریونایتد در مقایسه با یوونتوس مانند تعطیلات بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید