انعقاد تفاهمنامه میان شورای عالی استان ها و پدافند غیرعامل

به گزارش مجله پارمیسفان، رییس شورای عالی استان ها از انعقاد تفاهمنامه میان شورای عالی استان ها و سازمان پدافند غیرعامل اطلاع داد.

انعقاد تفاهمنامه میان شورای عالی استان ها و پدافند غیرعامل

علیرضا احمدی، رییس شورای عالی استانها، در سی و ششمین اجلاس شورای عالی استان ها با اشاره به حضور سردار جلالی - رییس سازمان پدافند غیرعامل- در این جلسه گفت: پدافند غیرعامل برای بسیاری از مردم شناخته شده نیست و از اثرگذاری آن اطلاع کافی ندارند.

او اضافه کرد: ما به عنوان نمایندگان 126 هزار عضو شوراهای شهر تدبیری را اتخاذ کردیم تا تفاهمنامه ای با این مجموعه عظیم منعقد کنیم. سردار جلالی هم همانند همواره به عنوان یک فرمانده جهادی وارد عرصه شدند.

رییس شورای عالی استان ها ادامه داد: امروز که هنوز مشکل و تهدیدی به وجود نیامده باید برای آینده تدبیر کنیم و این تفاهمنامه نیز به همین دلیل منعقد شده است. با توجه به این که یکی از وظایف شورای عالی استان ها ارسال طرح به مجلس شورای اسلامی است برای تسریع در حل مسائل مردم به سراغ انعقاد تفاهمنامه های مختلف با سازمان ها و دستگاه های مختلف رفته ایم.

او تاکید نمود: جامعه عظیم شوراها و شهرداری ها باید در حوزه پدافند غیرعامل ورود جدی داشته باشند. در این رابطه می توان پیش بینی ها و تدابیری در موضوعات شهرداری داشته باشیم به شکلی که پیش از وقوع هر حادثه ای نسبت به مسائلی که ممکن است اتفاق بیفتد، اقدام کنیم.

به گزارش شهر به نقل از ایسنا، احمدی با تاکید بر افزایش انسجام در قالب انعقاد تفاهم نامه میان شورای عالی استان ها و دستگاه های اجرایی کشور اظهار کرد: بسیاری از مسائل مردم لاینحل باقی مانده و منشا این موضوع اختلافات بین دستگاهی است. به طور قطع ایجاد انسجام امروز میان دستگاه ها و نهادهای مختلف کشور نوید بخش اثرات مثبت در کوتاه مدت و ایجاد کمیته هایی برای پیگیری موضوعات مختلف در بلندمدت خواهد بود تا بدین ترتیب بسیاری از مسائل مردم حل و فصل گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1289

به "انعقاد تفاهمنامه میان شورای عالی استان ها و پدافند غیرعامل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد تفاهمنامه میان شورای عالی استان ها و پدافند غیرعامل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید