اندونزی برای امداد به قربانیان سولاوسی خواهان یاری جهانی شد

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، با وجود گذشت سه روز از وقوع زمین لرزه و سونامی در جزیره سولاوسی اندونزی، کار امداد در این منطقه همچنان ادامه دارد و با توجه به وسعت ویرانی ها دولت اندونزی خواهان یاری های بین المللی شده است.

اندونزی برای امداد به قربانیان سولاوسی خواهان یاری جهانی شد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

در همین رابطه آژانس مدیریت بحران ملی اندونزی خاطرنشان کرد: شمار قربانیان زلزله 7.4 ریشتری دو روز پیش در شهر پالو واقع در جزیره سولاوسی که باعث وقوع سونامی نیز شد، به 1203 نفر رسیده است.

به گزارش رسانه های محلی اندونزی دولت این کشور در این خصوص خاطرنشان کرد: مردم می توانند از سوپرمارکت های منطقه مواد غذایی را خریداری نمایند و هزینه آن را دولت می پردازد.

سوتوپو پورو نوگروهو سخنگوی آژانس مدیریت بحران ملی اندونزی نیز گفت: مسئولین جزیره سولاوسی از 28 سپتامبر تا 11 اکتبر در منطقه وضعیت فوق العاده اعلام نموده اند.

در زمان وقوع سونامی صدها نفر از شهروندان برای شرکت در فستیوالی در ساحل بسر می بردند.

سولاوسی تقریبا در مرکز مجمع الجزایر اندونزی بین دریای فلورس و دریای سلب قرار گرفته است.

زمین لرزه سولاوسی شدیدتر از چند زمین لرزه بزرگ و مرگبار چند سال اخیر در اندونزی از جمله، زمین لرزه 2006 در یوگیاکارتا و زمین لرزه تابستان گذشته در لومبوک بود.

زمین لرزه سال 2004 در سوماترای اندونزی، با قدرت 9.1 ریشتر و بیش از 220 هزار کشته، یکی از بزرگترین و مرگبارترین زمین لرزه های دنیا در دهه های اخیر به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 424

به "اندونزی برای امداد به قربانیان سولاوسی خواهان یاری جهانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندونزی برای امداد به قربانیان سولاوسی خواهان یاری جهانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید