انتشار اطلاعات و گزارش های ماهانه قیمت بازار مسکن ممنوع شد؟

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران : وزیر راه و شهرسازی گفت: به معاونت مسکن دستور داده ام تا آمار و اطلاعات مربوط به بازار ماهانه مسکن را منتشر نکند.

انتشار اطلاعات و گزارش های ماهانه قیمت بازار مسکن ممنوع شد؟

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ساختمانی در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، از ممنوعیت انتشار اطلاعات و گزارش های قیمت و بازار مسکن اطلاع داد و گفت: به معاونت مسکن دستور داده ام تا آمار و اطلاعات مربوط به بازار ماهانه مسکن را منتشر نکند.

محمد اسلامی به مناسبت شروع هفته دولت در برنامه گفت وگوی ویژه خبری گفت: در بخش مسکن، مبنای تصمیم گیری ما طرح جامع مسکن است که مرتباً در حال به روز رسانی است.

وی اضافه کرد: مسکن دهک های یک و دو بر عهده نهادهای حمایتی است و دهک های 9 و 10 نیز نیازی به یاری دولت برای تأمین مسکن ندارند؛ دو دهک اول سالانه 100 هزار واحد مسکونی برای آنها احداث می گردد و بودجه آن نیز در هر سال تأمین می گردد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: همچنین طبق طرح جامع مسکن سالانه 200 هزار واحد مسکونی ساخته می گردد که تا کنون در هیچ سالی تعداد احداثی ها کمتر از 80 هزار واحد نبوده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1103

به "انتشار اطلاعات و گزارش های ماهانه قیمت بازار مسکن ممنوع شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار اطلاعات و گزارش های ماهانه قیمت بازار مسکن ممنوع شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید