امیری: یک سوم از قراردادمان را هم نگرفته ایم، بازی سنگینی با تراکتور داشتیم

به گزارش مجله پارمیسفان، هافبک - مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد با گذشت نیم فصل از مسابقات لیگ برتر هنوز بازیکنان پرسپولیس یک سوم قراردادشان را هم دریافت نکرده اند.

امیری: یک سوم از قراردادمان را هم نگرفته ایم، بازی سنگینی با تراکتور داشتیم

جهت دریافت مشاوره خدمات ارزانترین چاپ تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، وحید امیری پس از پیروزی 2 بر صفر تیم پرسپولیس مقابل تراکتور گفت: واقعاً در این برهه از زمان بازی برای دو تیم حساس بود، چون دو تیم به دنبال امتیاز بازی کامل بودند. جدال تراکتور و پرسپولیس هیچ وقت راحت نبوده است، چه از لحاظ امنیت و چه برای بازیکنان. خدا را شکر می کنم با تمام این شرایط سه امتیاز بازی را گرفتیم. با توجه به نتایج رقبا هم احتیاج به سه امتیاز داشتیم.

وی در قضاوت اکبریان در این بازی نیز شرح داد: بازی سنگینی بود و این نیست که داور فقط به ما کارت داده باشد، به آن ها (تراکتوری ها) هم کارت داد. نمی گردد او را قضاوت کرد، ولی بازی سنگینی بود.

هافبک - مهاجم تیم پرسپولیس درباره درگیری طرفداران دو تیم نیز گفت: به عنوان بخش کوچکی از ورزش کشور مطمئنم بازیکنان پرسپولیس و تراکتور راضی به این اتفاقات نیستند و دوست دارند فضا صمیمی و محبت آمیز باشد. نه اینکه خدای نا نموده اتفاقی باعث خونریزی طرفداران گردد. امیدوارم یک همتی گردد از سوی طرفداران و دوستی میان تماشاگران دو تیم ایجاد گردد.

امیری در خصوص مسائل مالی بازیکنان پرسپولیس نیز توضیح داد: الان که تمام کشور از لحاظ مالی مشکل دارد، ما هم این موضوع را درک می کنیم، اما ما هم ورزشکاریم تمام وجودمان را برای تیم مان می گذاریم، ولی قطعاً باشگاه هم تمام تلاشش را می نماید. بعضی طرفداران هم برای استادیوم آمدن سختی دارند و امیدوارم این مسائل حل گردد، چون در این مقطع از فصل ما به یک سوم از پرداختی قراردادمان هم نرسیدیم.

وی در خصوص اینکه گفته می گردد بعضی از بازیکنان از جمله علی علیپور نسبت به جذب بازیکنان خارجی معترض هستند و اعتقاد دارند ابتدا باید پول بازیکنان پرداخت گردد، اعلام کرد: هیچ کدام از بازیکنان خودشان را در این موضوع دخیل نمی دانند که اظهارنظر کند، چون بالاخره فوتبال است و تمام تیم ها به فکر تقویت تیم شان هستند و ما هم باید در آسیا و لیگ بازی کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 788

به "امیری: یک سوم از قراردادمان را هم نگرفته ایم، بازی سنگینی با تراکتور داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری: یک سوم از قراردادمان را هم نگرفته ایم، بازی سنگینی با تراکتور داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید