امکان ویرایش و زمان مجدد برگزاری آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری - قوه قضاییه سال 98

به گزارش مجله پارمیسفان، مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه درباره اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری - قوه قضائیه سال 1398 و اعلام تاریخ جدید برگزاری آزمون اطلاعیه ای صادر کرد.

امکان ویرایش و زمان مجدد برگزاری آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری - قوه قضاییه سال 98

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، به اطلاع داوطلبان آزمون متقاضیان اخذپروانه کارشناسی رسمی دادگستری سال 1398 می رساند پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام مورخ 98/12/12، طبق اعلام مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه اصلاحات جدید ذیل در دفترچه راهنمای مذکور اجرا شده است، لذا باتوجه به اصلاحات اعلام شده مقرر شد امکان ویرایش اطلاعات برای داوطلبان ایجاد شود.

بنابراین ضرورت دارد داوطلبانی که قبلاً ثبت نام نموده اند با عنایت به توضیحات ذیل درصورت علاقه مندی با مراجعه به قسمت ویرایش، نسبت به ویرایش اطلاعات خود از تاریخ 99/02/27 لغایت 99/03/02 اقدام کنند. ضمناًً داوطلبانی که در این آزمون پیروز به ثبت نام نشده اند، درصورت تمایل برای ثبت نام می توانند باتوجه به دفترچه راهنمای ثبت نام مندرج در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مذکور در بازه زمانی فوق نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1050

به "امکان ویرایش و زمان مجدد برگزاری آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری - قوه قضاییه سال 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان ویرایش و زمان مجدد برگزاری آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری - قوه قضاییه سال 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید