اقدام جالب زن 99 ساله پس از شکست کرونا

به گزارش مجله پارمیسفان، زن سالخورده پس از شکست کرونا حرکت جالبی از خود نشان داد که او را به سوژه رسانه ها تبدیل کرد.

اقدام جالب زن 99 ساله پس از شکست کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، حرکت دست زن 99 ساله اهل کرواسی پس از شکست کرونا بازتاب مثبتی در فضای مجازی داشت. مارگارتا کرانجسیس زمانی که بهبودی او از ویروس کرونا محرز شد انگشت شصت خود را به نشانه خوب بودن به پزشکان نشان داد.

این زن سالخورده از اواخر اکتبر در بیمارستان دولتی اوگولین واقع در شهر کارلواتس بستری بود. او روز پنجشنبه پس از سه هفته بستری بودن در بیمارستان مرخص شد.

خانم کرانجسیس که حرکت شصتش در بیمارستان او را در رسانه ها به چهره ای مشهور تبدیل کرد به روزنامه محلی Vecernij List گفت: (کرونا) تمام شد و من اکنون حالم خوب است. این زن سالخورده با وجود کهولت سن، حالش وخیم نبود. بنا به گزارش Croatia Week کرانجسیس که با نام مستعار باکا نیز شناخته می گردد از دو جنگ جهانی جان سالم به در برده و به ندرت به پزشک مراجعه نموده است.

او تنها یک عمل جراحی را در عمر خود در سن 40 سالگی انجام داده و تنها برای معاینه فشار خون خود به پزشک مراجعه می نماید. استفیکا اِلجوبیک، مدیر خانه سالمندان سوتا آنتون در این باره گفت: تست کرونای کرانجسیس با وجود آنکه بی علامت بود در خانه سالمندان مثبت شد. با وجود کهولت سن واقعا شگفت آور است که چطور این ویروس به او آسیبی نرساند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1382

به "اقدام جالب زن 99 ساله پس از شکست کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام جالب زن 99 ساله پس از شکست کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید