استقرار یگان های ارتش در نوار مرزی با ارمنستان و جمهوری آذربایجان

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران : فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش گفت: یگان های زرهی این قرارگاه در نوار مرزی کشورمان با جمهوری آذربایجان و ارمنستان مستقر شدند.

استقرار یگان های ارتش در نوار مرزی با ارمنستان و جمهوری آذربایجان

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس: امیر علی حاجیلو گفت: یگان های زرهی این قرارگاه در نوار مرزی کشورمان با جمهوری آذربایجان و ارمنستان مستقر شدند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش در مورد استقرار نیروهای ارتش در مرزهای ایران با کشور ارمنستان و جمهوی آذربایجان اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران برابر نص صریح قانون اساسی در حوزه حدود مرزی کشور دارای مسئولیت است تا از مرزهای میهن اسلامی در برابر هر گونه تعدی و تعرض احتمالی دشمنان دفاع کند.

وی با بیان اینکه امنیت و آسایش زندگی روزمره مرزنشینان برای ما دارای اولویت اصلی است، ادامه داد: با توجه به تنش های اخیر بین دو کشور همسایه در شمال کشور یعنی جمهوری های آذربایجان و ارمنستان، نیروی زمینی ارتش در منطقه شمال غرب کشور مأموریت دارد تا هر گونه احتمال تهدید و ناامنی متوجه مرزهای ما نشود و یا آسایش مرزنشینان زیر سوال نرود.

حاجیلو گفت: مجموعه قرارگاه منطقه ای شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران یک سری از نیروهایش را که پیشتر احتیاج بود به منظور پایش منطقه اعزام نموده است و در حال حاضر به دلیل ساختار سازمانی و برنامه ریزی برای پیش بینی نیروها، بخشی از نیروهای زرهی در حوزه مسئولیت منطقه شمال غرب نیز در این مأموریت شرکت داده شدند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1260

به "استقرار یگان های ارتش در نوار مرزی با ارمنستان و جمهوری آذربایجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار یگان های ارتش در نوار مرزی با ارمنستان و جمهوری آذربایجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید