اداره مالیات کانادا 20 هزار گزارش از تقلب در دریافت یاری 2000 دلاری دولتی دریافت کرد

به گزارش مجله پارمیسفان، کانادایی ها بیش از 830 هزار پرداخت یاری اقتصادی اضطراری کووید-19 را که متعلق به آن ها نبود، بازگردانده اند. برخی ها می گویند این آمار نشان می دهد چقدر هرج و مرج در ارتباط با برنامه های فدرالی که با سرعت اجرا می شوند وجود دارد.

اداره مالیات کانادا 20 هزار گزارش از تقلب در دریافت یاری 2000 دلاری دولتی دریافت کرد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مسافرتی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

ارقامی که اداره اقتصادیات کانادا ارایه داده شامل پول های بازپرداخت شده برنامه یاری اقتصادی اضطراری کانادا (CERB) و یاری اقتصادی دانشجویی اضطراری کانادا (CESB) می گردد. این سازمان گفت تمام این پول ها داوطلبانه بازگردانده شدند.

کریستوفر دودی سخنگوی این سازمان در ایمیلی گفت: دلایل مختلفی برای بازپرداخت داوطلبانه این مبالغ وجود دارد: اگر درخواست دهندگان به اشتباه درخواست دریافت پرداخت CERB را هم از سازمان خدمات کانادا و هم سازمان اقتصادیات کانادا داده باشند، اگر درخواست دهنده بعدا متوجه شده باشد که صلاحیت دریافت یاری را ندارد، یا اگر درخواست دهنده زودتر از حد انتظار سر کار بازگشته باشد.

فیلیپ لارنس نماینده مجلس محافظه کار و منتقد اقتصادیات ملی گفت دلیل وجود این تعداد بالا از بازگشت پول به خاطر این است که دولت فدرال نتوانسته برنامه های یاری اقتصادی را برای کانادایی ها توصیف کند.

لارنس گفت: در دوران پاندمی، لیبرال ها مدام پیام های متفاوتی به مردمی فرستادند که درخواست دریافت یاری اقتصادی را داشتند. این باعث شد خیلی ها گیج شوند و ندانند که صلاحیت دریافت یاری اقتصادی را دارند یا نه.

او اضافه نمود: مهم بود که دولت ترودو درست کار انتقال اطلاعات این یاری ها را انجام دهد. متاسفانه، آن ها نتوانستند این کار را نمایند و کانادایی ها را عقب گذاشتند.

اداره اقتصادیات اعلام نموده نمی تواند یک رقم دقیق برای کل پرداخت های بازگشتی ارایه کند چون پول ها در یک حساب کلی حفظ می گردد که همراه با دیگر پرداخت های نامرتبط با این امر است.

این سازمان همچنین گفت بیش از 20 هزار خبر محرمانه مردمی درباره افرادی دریافت نموده که مظنون به کلاهبرداری و تقلب در زمینه برنامه های یاری اقتصادی اضطراری دولت در ارتباط با کووید-19 هستند. تمام این اطلاعات محرمانه برای کشف شواهد کلاهبرداری آنالیز می شوند.

اداره اقتصادیات تاکید نمود گام هایی برمی دارد تا اطمینان حاصل کند افرادی که درخواست داده اند صلاحیت دریافت پرداخت ها را دارند.

این سازمان اسنادی نگه می دارد که نشان می دهند چه کسی یاری ها را دریافت نموده و مدت دریافت چقدر بوده است. این اسناد با گواهی های اقتصادیاتی کارفرمایان و دیگر اطلاعات مرتبط مقایسه می شوند تا صلاحیت فرد در زمان پرداخت اقتصادیات تایید گردد.

اگر تشخیص داده گردد که فردی صلاحیت دریافت را نداشته، با فرد تماس گرفته می گردد تا پول را بازگرداند.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1218

به "اداره مالیات کانادا 20 هزار گزارش از تقلب در دریافت یاری 2000 دلاری دولتی دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اداره مالیات کانادا 20 هزار گزارش از تقلب در دریافت یاری 2000 دلاری دولتی دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید