ابراز امیدواری مربیان مقاومت و بیمه حکمت برای رفتن روی سکو

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران، تیم های مقاومت و بیمه حکمت ارتش با شکست برابر پاس ناجا و دانشگاه آزاد به ملاقات رده بندی راه یافته و برای کسب سکوی سوم برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

ابراز امیدواری مربیان مقاومت و بیمه حکمت برای رفتن روی سکو

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

مربیان دو تیم در تبادل نظر با خبرنگار مهر امید به پیروزی و کسب سکوی سوم داشتند.

ساکی: مقاومت همواره مدعی است

جلال ساکی به خبرنگار مهر گفت: سطح فنی مسابقات سال جاری خیلی بالا بود و به جرأت می توان گفت با وجود تعطیلی یک ساله ورزش به دلیل شیوع کرونا، سطح فنی مسابقات بالاتر از سال قبل بود و ووشوکاران آماده به میدان آمدند.

وی در خصوص تیم مقاومت هم گفت: این تیم در سالهای گذشته هم یکی از مدعیان قهرمانی بوده و باید در برابر تیم بیمه حکمت که اولین سال حضورشان در لیگ را تجربه می نمایند و اتفاقاً تیم و مربی خوبی دارند و مربی برای کسب سکوی سوم مبارزه کنیم. ما اردوهای منظم و هدفمندی برای این مسابقات داشتیم.

آئینی: برای سکوی سوم می جنگیم

سرمربی تیم بیمه حکمت به خبرنگار مهر گفت: ما اولین سال حضور در لیگ را تجربه می کنیم. خود من بعد از چهار سال به ووشو برگشتم. چون دیر بسته شدیم نتوانستیم نفرات مورد را جذب کنیم ولی خدا را شکر با غیرت بچه پیروز شدیم به ملاقات رده بندی برسیم و به امید خدا برای سکوی سوم می جنگیم.

محمد آئینی ادامه داد: مقاومت تیم خوبی است که از یک گروه سخت پیروز شد جواز صعود را دریافت کند و معقدم یک بازی سخت را برابر ای تیم خواهیم داشت و ان شاالله که بتوانیم این تیم را شکست داده و عنوان سوم را کسب کنیم. البته در تالو ضعف داریم و در پی آن هستیم در ساندا این ضعف را جبران نموده و به فزونی برسیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1491

به "ابراز امیدواری مربیان مقاومت و بیمه حکمت برای رفتن روی سکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز امیدواری مربیان مقاومت و بیمه حکمت برای رفتن روی سکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید