آمریکا برای ترساندن روسیه و چین تسلیحات مرموز فراوری می نماید

به گزارش مجله پارمیسفان، ارتش آمریکا برای از دست ندادن مزیت نسبی در برابر تجهیزات نظامی روسیه و چین وارد عرصه فراوری تسلیحات فوق پیشرفته و عجیب و غریب شده است.

آمریکا برای ترساندن روسیه و چین تسلیحات مرموز فراوری می نماید

با قیمت تور ارزان چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از واشنگتن پست، همزمان با درگیری آمریکا در موضوعاتی چون سوریه و داعش پنتاگون کوشش برای فراوری تسلیحات جدید و نامتعارف به منظور ترساندن روسیه و چین را شروع نموده است.

مقامات پنتاگون اخیرا صحبت در خصوص استفاده از جدیدترین ابزار اطلاعات مصنوعی و یادگیری نحوه ساخت تسلیحات رباتیک، تیم های ترکیبی انسان و ماشین و سربازانی با قدرت فوق العاده را شروع نموده اند.

هرچند این موضوع به داستانهای علمی تخیلی شباهت دارد اما مقامات پنتاگون اعلام نموده اند که چنین سیستم های مجهز به فناوری برتر تنها راه مقابله با پیشرفت های اجرا شده در ارتش های چین و روسیه است.

رابرت ورک، معاون وزیر دفاع و پائول سلوا، نایب رئیس رئیس ستاد کل اولین افرادی بودند که هفته گذشته از وجود چنین سیستم های تسلیحاتی خبر دادند. این موارد درحالی از سوی مقامات آمریکایی مطرح شده است که تا چند ماه قبل جزو محرمانه ترین تحقیقات ارتش آمریکا به شمار می رفتند.

ورک دراین باره گفت: ما به این شیوه شبکه های جنگی خود را قدرتمندتر می کنیم و امیدوارانه سعی در به تردید انداختن روس ها و چینی ها داریم که اگر قصد درافتادن با ما را داشته باشند ما قادر به شکست آنها با استفاده از تسلیحات متعارف خواهیم بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 749

به "آمریکا برای ترساندن روسیه و چین تسلیحات مرموز فراوری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا برای ترساندن روسیه و چین تسلیحات مرموز فراوری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید