آلگری: باید فوتبال زیبا را کنار بگذاریم، چون احتیاج به کسب امتیاز داریم، ماتویدی فردا بازی نمی کند

به گزارش مجله پارمیسفان، سرمربی یوونتوس از شاگردانش خواست که در رقابت های سری A ایتالیا به سادگی امتیاز از دست ندهند.

آلگری: باید فوتبال زیبا را کنار بگذاریم، چون احتیاج به کسب امتیاز داریم، ماتویدی فردا بازی نمی کند

به گزارش خبرنگاران، ماسیمیلیانو آلگری در آستانه ملاقات خارج از خانه فردا شب (یکشنبه) شاگردانش برابر اودینزه در هفته نهم سری A ایتالیا گفت: دیبالا تازه از اردوی تیم ملی آرژانتین بازگشته بود و در شرایط خوبی نبود، به همین خاطر در بازی با لاتزیو از ابتدا در ترکیب نبود. پائولو اکنون در شرایط بهتری است و فردا بازی خواهد نمود.

وی با اشاره به شکست 2 بر یک تیمش برابر لاتزیو در هفته گذشته سری A گفت: به این خاطر گفتم که ارتباط مان را در بازی با لاتزیو از دست دادیم چون درست مثل این بود که شما یک کامپیوتر دارید و به اینترنت متصل نیست و با این اوضاع شرایط به خوبی پیش نمی رود. این اتفاق هم در زمین می افتد.

سرمربی بانوی پیر توضیح داد: فردا روگانی بازی خواهد نمود. او پیش از این در تمرینات آن طور که باید ظاهر نشده بود، برای همین ترجیح می دادم از بازیکنان دیگر استفاده کنم. کلودیو مارکیزیو را هم برای این فراخوانده ایم، اما بلز ماتویدی از ناحیه عضلانی مصدوم است و در بازی فردا نیست. جورجو کیه لینی هم 99 درصد فردا بازی خواهد نمود.

آلگری تأکید کرد: نباید امتیازها را به این سادگی از دست بدهیم. باید به صورت تیمی کار کنیم و مسئله زیباشناسی یا فوتبال زیبا را یک گوشه ای بگذاریم چون احتیاج به کسب امتیاز داریم.

وی در سرانجام در خصوص بال برزیلی اش هم اعلام نمود: داگلاس کاستا در فرم و شکل خوبی است، اما هنوز تصمیم نگرفته ام که آیا او در بازی فردا در ترکیب اصلی خواهد بود یا خیر!

یوونتوس که در حال حاضر با 19 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی سری A ایتالیاست، از ساعت 19:30 فردا (یکشنبه) در خانه اودینزه به میدان می رود.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 847

به "آلگری: باید فوتبال زیبا را کنار بگذاریم، چون احتیاج به کسب امتیاز داریم، ماتویدی فردا بازی نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: باید فوتبال زیبا را کنار بگذاریم، چون احتیاج به کسب امتیاز داریم، ماتویدی فردا بازی نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید