شروع راستی آزمایی صورت های مالی استقلال و پرسپولیس

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران، جمشید جعفرپور با اشاره به برگزاری نشست های مقدماتی اعضای کمیته تحقیق و تفحص از باشگاه استقلال و پرسپولیس، بیان کرد: در حال حاضر مدارک لازم برای انجام تحقیق و تفحص از دو باشگاه درخواست گردیده و مدارک لازم و صورت های مالی را از دو باشگاه دریافت کردیم. تیم های کارشناسی مشغول آنالیز مدارک واصله به هیأت تحقیق و تفحص هستند.

شروع راستی آزمایی صورت های مالی استقلال و پرسپولیس

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: بنابراین امور کارشناسی تحقیق و تفحص از سرخابی ها شروع گردیده و نشست بعدی به گزارش کار کارشناسی کارشناسان هیأت تحقیق و تفحص اختصاص خواهد داشت.

جعفرپور ادامه داد: میزان مصارف و هزینه های شرکت های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان در 10 سال اخیر علی الخصوص تیم های تحت پوشش و محل هزینه کرد آن، میزان جریمه های ملی و بین المللی، سازوکار نظارتی و راهبری، تغییرات سازمانی و انتصابات ستادی شرکت های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان در 10 سال اخیر از محورهای این طرح تحقیق و تفحص است که تمرکز اصلی هیأت بر این مسائل است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی توضیح داد: مدارک اسناد مورد آنالیز که عمدتا اسناد و صورت های مالی دو باشگاه است، چند هزار برگ است که همه این موارد توسط کارشناسان هیأت مورد راستی آزمایی قرار خواهد گرفت.

نایب رئیس کمیته تحقیق و تفحص از باشگاه های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان که با خانه ملت صحبت نموده است، در خاتمه گفت: آیین نامه داخلی مجلس فرصت 6 ماهه ای برای ارائه گزارش هیأت به کمیسیون و صحن علنی مشخص نموده است که در صورت وجود تخلفات در این پرونده طرح با رأی صحن علنی به قوه قضاییه ارجاع می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 56

به "شروع راستی آزمایی صورت های مالی استقلال و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع راستی آزمایی صورت های مالی استقلال و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید