آدریانو، از زندگی اعیانی در میلان تا پرسه زدن در فاولا!

به گزارش مجله پارمیسفان، شرایط زندگی مهاجم پیشین نراتزوری و سلسائو این روزها تفاوت زیادی با دوران بازیگری اش در ایتالیا دارد.

آدریانو، از زندگی اعیانی در میلان تا پرسه زدن در فاولا!

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، خروج آدریانو از اینتر نه تنها سرآغاز اُفت دوران بازیگری او شد، بلکه حال و روزی را برایش ساخته که با شرایط بسیاری دیگر از فوتبالیست های مشهور جهانی فوتبال فرق دارد. مهاجم برزیلی که زمانی با شوت های سنگین پای چپش در اینتر و تیم ملی برزیل به عنوان یکی از بهترین های پست خودش در جهان شناخته می شد در چند وقت اخیر به شیوه ای زندگی نموده است که به هیچ وجه شبیه دیگر بازیکنان سرشناس جهانی فوتبال هم نیست، چه برسد به ستاره ها.

برای آدریانو که در دوران حضورش در اینتر به همراه این تیم، دو قهرمانی در جام حذفی ایتالیا، دو اسکودتو و سه سوپرجام ایتالیا را برد و در آن سال ها به عنوان یکی از ترسناک ترین مهاجمان جهان شناخته می شد، این روزها دیگر نه خبری از ثروت است و نه امکان ولخرجی برای برگزاری میهمانی هایی پرهزینه. در واقع همه چیزهایی که سبب شد تمرکز آدریانو از روی فوتبال برداشته گردد و او را به یک بازنشستگی زودهنگام ترغیب کرد، حالا نتیجه ای غم انگیز برای او که استعداد فراوان فوتبالی اش را به هدر داشت، به همراه آورده است.

آدریانو به دلیل خوش گذرانی ها و بی مسئولیت هایی که در سال های قبل انجام داد، آنقدر خودش را بدنام و بدسابقه کرد که حتی تیم دسته چهارمی میامی یونایتد در آمریکا هم حاضر نشد با او قرارداد ببندد تا وی به زندگی روزمره اش در یکی از خطرناک ترین و جرم خیزترین محله های فقیرنشین برزیل (فاولا) ادامه دهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 648

به "آدریانو، از زندگی اعیانی در میلان تا پرسه زدن در فاولا!" امتیاز دهید

2 کاربر به "آدریانو، از زندگی اعیانی در میلان تا پرسه زدن در فاولا!" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدریانو، از زندگی اعیانی در میلان تا پرسه زدن در فاولا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید