همدان به عنوان مرکز گردشگری آسیا در سال 2024 انتخاب شد

به گزارش مجله پارمیسفان، ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، همدان به عنوان مرکز گردشگری آسیا در سال 2024 انتخاب شد.

همدان به عنوان مرکز گردشگری آسیا در سال 2024 انتخاب شد

سید مسعود حسینی اضافه نمود: معرفی همدان به عنوان مرکز گردشگری آسیا در نشست میت آپ مجمع شهرداران آسیایی اعلام شد.

وی با اشاره به اهمیت معرفی ظرفیتها و قابلیتهای گردشگری همدان اظهار کرد: کمیسیون گردشگری شورای شهر از ابتدای دوره ششم با شناسایی ظرفیتهای گردشگری و اقدامات موثر و اجرای برنامه های مختلف تمام کوشش خود را صرف معرفی هر چه بیشتر پتانسیل های گردشگری همدان در دنیا نموده است.

حسینی با اشاره به اقدامات انجام شده به وسیله ستاد گردشگری شهرداری در زمینه گردشگری شهری اعلام کرد: این ستاد با موضوع عضویت فعال در مجامع بین المللی بویژه مجمع شهرداران آسیایی و معرفی همدان به عنوان مرکز گردشگری آسیا در سال 2024 با توجه به اقدامات مرتبط و پتانسیل ها و ظرفیتهای گردشگری موجود در این شهر تاریخی اقدامات قابل ملاحظه ای را انجام داده است.

شهردار همدان ابراز امیدواری کرد: با همکاری نزدیک شهرداری و مجمع شهرداران آسیایی، شهر همدان بتواند ظرفیتهای گردشگری را بیش از پیش معرفی کند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای معرفی ظرفیتهای بالقوه و بالفعل گردشگری شهر به وسیله شهرداری اعلام کرد: اتخاذ سیاستهای مربوط به توسعه گردشگری و اولویت بخشی به این بخش و اشتراک گذاری ایده ها، راه چاره ها و تجارب با سایر شهرهای عضو مجمع شهرداران آسیایی برای آشنایی با تجارب پیروز و روینمودها از جمله اقدامات مورد انتظار به وسیله شهرداری است.

حسینی با تاکید بر بهره گیری از تجربیات و رویدادهای بین المللی در راستای توسعه گردشگری همدان پیشنهاد داد: شهر همدان طی امسال میلادی با برگزاری رویدادهای بین المللی با مشارکت سایر شهرهای عضو به تبادل تجارب و دانش با دیگران پرداخته و همکاری خود با بخش خصوصی در این زمینه را نیز توسعه دهد.

وی یادآور شد: دبیرخانه مجمع در طول امسال میلادی آمادگی هرگونه همکاری با شهر همدان را به منظور تحقق اهداف مرکز آسیایی گردشگری داشته و در این مسیر در کنار شهرداری خواهد بود.

شهردار همدان با بیان اینکه ثبت دنیای هگمتانه از جمله اقدامات موثر در حوزه گردشگری و معرفی همدان بود، یادآور شد: بهره مندی از این موقعیت پیش آمده و معرفی هر چه بیشتر همدان در سطح بین المللی نیازمند هم افزایی و همکاری همه دستگاه ها و همراهی شهروندان است.

منبع: همگردی
انتشار: 20 دی 1402 بروزرسانی: 20 دی 1402 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2331

به "همدان به عنوان مرکز گردشگری آسیا در سال 2024 انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدان به عنوان مرکز گردشگری آسیا در سال 2024 انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید