تور ارزان مجارستان: ساوت گیت: عملکرد ناامیدکننده ای مقابل مجارستان داشتیم، اشتباهات ساده زیادی مرتکب شدیم

به گزارش مجله پارمیسفان، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس از عملکرد شاگردانش مقابل مجارستان در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 راضی نیست.

تور ارزان مجارستان: ساوت گیت: عملکرد ناامیدکننده ای مقابل مجارستان داشتیم، اشتباهات ساده زیادی مرتکب شدیم

با ما سفر کنید و با تور ارزان مجارستان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست مجارستان را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، گرت ساوت گیت که شاگردانش شب گذشته (سه شنبه) در هشتمین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه اروپا و در استادیوم ومبلی شهر لندن با نتیجه یک - یک به وسیله مجارستان متوقف شدند، پس از این بازی گفت: عملکرد ناامیدکننده ای بود. باید به مجارستان بابت بازی که از خود ارائه داد، احترام گذاشت. آنها باعث شدند تا ما به مشکل تاکتیکی بخوریم. ما بازی روانی ارائه ندادیم و فکر نمی کنم در سطح مدنظرمان بازی نموده باشیم.

وی اضافه کرد: به هر حال باید به فکر ایجاد تعادل بیشتری به صورت تیمی باشیم، این در حالی است که ما به صورت انفرادی هم می توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. ما در این بازی اشتباهات ساده زیادی مرتکب شدیم. به نظرم باید بپذیریم که پایین تر از سطح معمول بازی خود بودیم و به میزان ای خوب نبودیم که به پیروزی در این ملاقات برسیم.

سرمربی تیم ملی انگلیس اظهار داشت: ما به میزان ای که امیدوار بودیم روی دروازه مجارستان خلق موقعیت نکردیم. نظم خود را در داشتن مالکیت توپ کمی از دست دادیم و این چیزی است که باید روی آن کار کنیم. ما روی ضدحملات حریف از هم گسسته بودیم، برای همین تغییر سیستم دادیم و همین باعث مستحکم تر شدن ما در کارهای دفاعی شد.

ساوت گیت ادامه داد: به نظرم ما کمی مضطرب بودیم و این در پاس دادن ما مشهود بود. ما احتیاج داشتیم که کمی ساده تر بازی کنیم و توپ را سریعتر به گردش درآوریم. باید مطمئن شویم که در بازی بعدی مان به جهت درست بازخواهیم گشت.

سه شیر در حال حاضر با 20 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی گروه I بازی های مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه اروپا قرار گرفته است و پشت سر خود لهستان 17 امتیازی و آلبانی 15 امتیازی را می بیند.

دو بازی پایانی شاگردان ساوت گیت در این رقابت ها به ترتیب مقابل آلبانی (21 آبان) و سن مارینو (24 آبان) خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1847

به "تور ارزان مجارستان: ساوت گیت: عملکرد ناامیدکننده ای مقابل مجارستان داشتیم، اشتباهات ساده زیادی مرتکب شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان مجارستان: ساوت گیت: عملکرد ناامیدکننده ای مقابل مجارستان داشتیم، اشتباهات ساده زیادی مرتکب شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید