حمله خونین ربات تسلا به یک مهندس، رویدادی وحشتناک در تگزاس

به گزارش مجله پارمیسفان، مهر نوشت: براساس گزارشی که تازه فاش شده یک ربات در کارخانه تسلا در استان تگزاس دچار اختلال شد و با بی رحمی به یک مهندس حمله کرد.

حمله خونین ربات تسلا به یک مهندس، رویدادی وحشتناک در تگزاس

2 کارمند شاهد این رویداد وحشتناک بودند که طی آن همکارشان مورد حمله رباتی نهاده شد که برای برداشتن و انتقال قطعات آلومینیومی تازه ریخته گری شده خودروها به کار می رفت.

این ابزار مردی را که مشغول تنظیم نرم افزار دو ربات غیرفعال تسلا در همان نزدیکی بود را در جای خود میخکوب و سپس پنجه های فلزی خود را در پشت و بازوهای وی فرو کرد. در نتیجه این رویداد هولناک ردی از خون در کف کارخانه به جا ماند.

  • این شاسی بلند نظر شما را نسبت به چینی ها عوض می نماید/ عکس

حادثه مذکور که منجر به زخم های باز در دست چپ کارمند تسلا شده بود، در یک گزارش مربوط جراحات محل کار در 2021 فاش شد که به وسیله رگولاتورهای فدرال تنظیم شده بود. هرچند جراحت مهندس تسلا به حدی نبود که وی نیازمند مرخصی از کار باشد اما براساس قانون، تسلا وظیفه دارد چنین رویدادهایی را به مقامات گزارش دهد.

این درحالی است که یکی از وکلای نماینده کارگران کارخانه گیگا تسلا در تگزاس با توجه به تبادل نظر با کارمندان آنجا معتقد است بعضی جراحت هایی که در این محل روی داده گزارش نشده است.

به گفته این وکیل یکی از موارد گزارش نشده مربوط به فوت کارگر ساختمانی در 28 سپتامبر 2021 میلادی است که در امر ساخت کارخانه شرکت داشت.

هرچند در 2021 یا 2022 میلادی تسلا هیچ جراحت مرتبط با ربات دیگری را در کارخانه تگزاس به رگولاتورها گزارش ننموده، اما این حادثه پس از سال ها ابراز نگرانی درباره ریسک های استفاده از ربات های اتوماتیک در کارخانه ها فاش شده است.

از سوی دیگر اطلاعات نشان می دهد در سال 2022 میلادی از هر 21 کارگر کارخانه گیگا تگزاس، یک نفر حین انجام فعالیت شغلی مجروح شده است.

اکنون گزارش ها درباره افزایش جراحت های مرتبط به ربات ها در انبارهای آمازون، خودروهای خودران و غیره، همگی سوالاتی را درباره یکپارچه سازی سریع این فناوری تازه در محل کار مطرح نموده اند.

  • رقیب تازه و جدی آیفون 15 / عکس

  • خورشیدگرفتگی در مریخ این شکلی است/ عکس

  • عایدی 140 میلیون دلاری در یک ثانیه

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 دی 1402 بروزرسانی: 6 دی 1402 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2330

به "حمله خونین ربات تسلا به یک مهندس، رویدادی وحشتناک در تگزاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله خونین ربات تسلا به یک مهندس، رویدادی وحشتناک در تگزاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید