این موبایل رکورد فروش را در چین شکست!

به گزارش مجله پارمیسفان، دیجیاتو نوشت: آنر در پی افزایش سهم خود از بازار جهانی موبایل است.

این موبایل رکورد فروش را در چین شکست!

کشور چین دارای بزرگ ترین بازار مصرف کننده گوشی هوشمند در دنیا است و این موضوع آن را به یک فضای رقابتی برای برندهای مختلف تبدیل نموده است. در سال گذشته، بیش از 360 میلیون گوشی هوشمند در چین عرضه شده که برابر با 21 درصد از کل سهم بازار دنیای این محصول است.

با انتشار گزارش موسسه تحقیقاتی IDC از شرایط بازار گوشی هوشمند در سه ماهه سوم سال 2023 در چین، شاهد بازگشت مجدد برند آنر (HONOR) به صدر جدول و کسب بیشترین سهم بازار بین سایر رقبا همانند اپل، شیائومی و اوپو هستیم.

آنر با ارایه محصولاتی باکیفیت و مقرون به صرفه مانند سری Honor Xa و Honor 90 توانست به این پیروزیت دست پیدا کند. علاوه بر این، مدل های تاشو آنر به ویژه Honor Magic V2 و Honor Magic VS عملکرد بسیار خوبی داشته اند و رتبه اول را بین تمام گوشی های تاشو کسب نموده اند. در جدول زیر می توانید جزئیات بیشتری از گزارش رسمی موسسه IDC مشاهده کنید.

این گزارش نشان می دهد که بازار گوشی های هوشمند چین همچنان درحال سقوط است، اما در این بین HONOR پیروز شده است تا مقدار فروش خود را نسبت به سه ماه سوم سال گذشته افزایش دهد و جایگاه اول بازار را به خود اختصاص دهد و در حال حاضر بزرگ ترین برند موبایل این کشور محسوب گردد. با مقایسه و آنالیز اطلاعات ارایه شده می توان نتیجه گرفت که آنر در حال افزایش سهم بازار و درواقع جلب رضایت کاربران و مشتریان خود در مقیاس دنیای است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 آذر 1402 بروزرسانی: 9 آذر 1402 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2327

به "این موبایل رکورد فروش را در چین شکست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این موبایل رکورد فروش را در چین شکست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید