ایده ابتکاری صفحه کلید مجازی

به گزارش مجله پارمیسفان، ایده های قدیمی هم برای خودشان عالمی داشته اند یکی از ایده های جالب که در دوران خود عجیب و انقلابی به نظر می امد و امروزه در کامپیوتر های مک آن را میبینید، صفحه کلید مجازی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

ایده ابتکاری صفحه کلید مجازی

صفحه کلید مجازی چیز جالبی است و آدم نمی‌تواند در مقابل نوشتن پستی درباره آن مقاومت کند. دیر یا زود نسخه‌های تکامل‌یافته‌تر و ارزانتر این وسیله جالب همراه همه موبایلها ، لپ‌تاپ‌ها و PDAها فروخته خواهند شد.

این صفحه‌کلیدهای مجازی با هر دو فن‌آوری مادون قرمز و لیزر کار می‌کنند و می‌توانند تصویری از یک صفحه‌کلید را روی هر سطحی ایجاد کنند. جالب اینجاست که برای ایجاد حس و حال واقعی تایپ با یک صفحه کلید عادی ، هنگام تایپ با این صفحه کلیدهای مجازی ، صدای تایپ کردن هم ایجاد می‌شود.

شاید آمدن این وسیله همراه موبایلهای آینده ، خبر خوبی برای SMSبازها باشد.

کاربرد دیگر این صفحه کلیدها آنطور که در سایت شرکت سازنده این وسیله آمده ، در بیمارستانها و محیطهای استریل است. طبق تحقیقی که مدتی پیش انجام شده بود ، صفحه کلیدهای رایانه‌های بیمارستانها ، یکی از آلوده‌ترین وسایل بیمارستانها هستند و محیط مناسبی را برای رشد میکروارگانیسمهایی چون استاف طلایی فراهم می‌آورند.

قیمت این وسیله در حال حاضر تنها چیز ناخوشایند درباره این وسیله است : 199 دلار!

انتشار: 5 تیر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2

به "ایده ابتکاری صفحه کلید مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده ابتکاری صفحه کلید مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید